تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821109884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس مأموران قلابی اداره برق را در پیشوا دستگیر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob پلیس مأموران قلابی اداره برق را در پیشوا دستگیر کرد ورامین-ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری دو نفر که خود را مأمور اداره برق معرفی و از مردم کلاهبرداری می کردند، خبر داد.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سرهنگ سلمان آدینه وند گفت: این افراد که با معرفی خود به عنوان مامور اداره برق و با وعده نصب کنتور ویژه و خارج از نوبت، از مردم کلاهبرداری می کردند در شهرستان پیشوا دستگیر شدند.
وی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه دو نفر در مقابل اداره برق این شهرستان با معرفی خود به عنوان مامور اداره برق به آنان وعده نصب انشعاب برق به صورت ویژه و خارج از نوبت داده و مبالغ هنگفتی از آنان اخذ کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
آدینه وند یادآورشد: این دو کلاهبردار با همین شیوه بیش از 100 میلیون ریال از چندین نفر اخاذی کرده بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: با تلاش های نیروهای پلیس آگاهی یکی از متهمان در مقابل اداره برق پیشوا مشاهده و بلافاصله دستگیر شد.
آدینه وند اظهار داشت: متهم دستگیر شده ابتدا ارتکاب جرم را انکار می کرد که در مواجهه با شاکیان همدست خود را معرفی کرد که این فرد نیز توسط نیروهای پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.
این مقام انتظامی گفت: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شده و با صدور قرار روانه زندان شدند.
وی از شهروندان خواست تا در مواجهه با افراد سود جو نسبت به شناسایی کامل آنان از طریق کارت شناسایی معتبر اقدام و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را با پلیس در جریان بگذارند.
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن