تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804872329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاخیر در بهره برداری کارخانه نان صنعتی چهارمحال و بختیاری/ کارخانه گاز ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > چهارمحال و بختیاری مهر گزارش می دهد/
تاخیر در بهره برداری کارخانه نان صنعتی چهارمحال و بختیاری/ کارخانه گاز ندارد
شهرکرد - خبرگزاری مهر: کارخانه تولید نان صنعتی و سنتی استان چهارمحال و بختیاری در حالی که قرار بوده است سال گذشته به بهره برداری برسد همچنان به واسط مشکلات موجود به بهره برداری نرسیده است واین کارخانه برای به بهره برداری رسیدن نیاز به گاز کشی دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، تنها کارخانه صنعتی مجهز نان صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری در شهرک صنعتی سفید دشت شهرستان بروجن ساخته شده است. این کارخانه از مجهز ترین کارخانه های تولید نان است که ظرفیت تولید آن استان چهارمحال و بختیاری و استان های همسایه از جمله استان اصفهان را پوشش می دهد. با بهره برداری از این کارخانه نان صنعتی و کاملا بهداشتی در اختیار مردم استان چهارمحال و بختیاری و استان های همجوار قرار می گیرد.  این کارخانه همچنین در صورت بهره برداری دارای اشتغال قابل توجه ای در منطقه است که می تواند تا حدود در رفع بیکاری مردم شهرهای سفید دشت، فرخ شهر و فرادنبه و... موثر واقع شود. هم اکنون این کارخانه به واسطه اینکه که مشکل گاز رسانی دارد به بهره برداری نرسیده است و ضرورت دارد مشکل این کارخانه مورد توجه قرار گیرد و حل شود.

کارخانه نان صنعتی سفید دشت در کوتاه ترین زمان به بهره برداری می رسد  مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری در این خصوص اظهار داشت: کارخانه نان صنعتی سفید دشت یکی از مجهز ترین واحد های تولید نان صنعتی کشور است که در شهرستان بروجن ساخته شده است.  سید نعیم امامی ادامه داد: ظرفیت تولید این کارخانه 10 هزار تن است و میزان سرمایه گذاری این کارخانه بیش از 4.9 میلیارد تومان است. وی تاکید کرد: این پروژه تولیدی قرار بوده است در اسفند ماه سال گذشته در شهرستان بروجن به بهره براری برسد اما به واسطه مشکلاتی که داشته است، این کارخانه به بهره برداری نرسیده است.  عدم امکان گاز رسانی به کارخانه به واسطه قرار نگرفتن در محدوده شهرک صنعتی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مشکل به بهره برداری نرسیدن این پروژه به واسطه قرار نگرفتن در منطقه شهرک صنعتی بوده است و امکان گاز رسانی به آن وجود نداشته است. وی بیان داشت: در این خصوص پیگیری های بسیاری انجام شده است و با شهرک های صنعتی کشور در این خصوص پیگیری هایی شده است. مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: توافق هایی برای حل مشکل گاز این پروژه تولیدی شده است و تلاش بر این است که در کوتاه ترین زمان این پروژه تولیدی به بهره برداری برسد. تولید انبوه نان در هر روز و ارائه به بازار مصرف، تنوع بسیار گسترده محصولات برای سلایق مختلف، انجام مرحله کامل تخمیر خمیر نان، کم بودن هزینه نیروی انسانی به نسبت تولید انبوه، کم بودن هزینه مصرف انرژی به نسبت تولید، انجام تولید انبوه در فضای نسبتا کم و در نتیجه کم بودن هزینه اجاره مکان استقرار و نداشتن دور ریز نان تولیدی و جلو گیری از اسراف از ویژگی های کارخانه های تولید نان صنعتی است.




۱۳۹۳/۴/۲۵ - ۱۷:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن