تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820998522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۸ روستاي شهرستان پلدختربا تانکر سيار آبرساني مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۳۹ب.ظ)
۲۸ روستاي شهرستان پلدختربا تانکر سيار آبرساني مي شود رئيس آبفارشهرستان پلدخترگفت:۲۸ روستاي شهرستان پلدختربا تانکر سيار آبرساني مي شود .
به گزارش خبرگزاري موج، حميد بهارونددر اين خصوص گفت : به رغم کارهاي بزرگي که سال هاي گذشته در زمينه آبرساني به روستاها پلدختر انجام شده اما به علت پراکندگي روستاها و کمبود منابع آب زير زميني و نبود اعتبارات کافي هنوز برخي از روستا هاي شهرستان با مشکل کمبود آب مواجه اند.
وي گفت: در اين راستا به علت کمبود اعتبار مجتمع زيودار با ۶ روستا و۳۶۵ خانوار و يکهزار و ۵۷۰ نفرنفر جمعيت طي چند سال اخيراز کمبود آب آشاميدني به ويژه در فصل گرما رنج مي برند.
وي افزود: براي رفع مشکل آب آشاميدني مجتمع زيودار به اعتباري بالغ بر ۱۲ ميليارد ريال مورد نياز است.
مدير آب و فاضلاب روستايي پلدختر اظهار داشت: مجتمع آبرساني کور شورآب معمولان که شامل هشت روستا درقالب ۸۹ خانوار با جمعيت بالغ بر ۳۵۵ نفر نيز به علت نبود آب زير زميني و اعتبار ، فاقد آب آشاميدني هستند که براي رفع مشکل به اعتباري بالغ بر ۱۰ ميليارد ريال نياز است.
بهاروند افزود: همچنين براي تامين آب آشاميدني روستاهاي بابا بهرام ، داداگلاب ، دو کوهه رشنو ، بابا خوارزم عليا و سفلي و سر فراش تودار شاکرم با ۱۶۵ خانوار نياز به اعتباري بالغ بر ۲۰ ميليارد ريال است.
وي گفت: روستاهاي جنوب شهرستان پلدختر نيز که شامل ۱۱ روستا و جمعيتي بالغ بر دو هزار ۸۰۰ نفر جهت تامين آب آشاميدني سالم به اعتباري بالغ بر ۲۰ ميليارد ريال نياز است.
وي افزود: روستاهاي ˈبن لارˈ با تعداد بالغ بر ۲۳۶ خانوار و جمعيتي بالغ بر يکهزار و ۱۵۵ نفر که در فصل گرما با کمبود آب آشاميدني مواجه اند جهت تامين آب آشاميدني نياز به اعتبار بالغ برسه ميليارد ريال دارند.
وي با اشاره به خدمات انجام شده در خصوص تامين آب روستاييان تصريح کرد: جاي در حال حاضر ۷۳ درصد مردم روستاهاي سطح شهرستان پلدختر زير پوشش شرکت آبفار هستند و از آب آشاميدني سالم برخوردارند .
مدير آب و فاضلاب روستايي پلدختر گفت: با توجه به فرسودگي شبکه هاي توزيع آب آشاميدني و مخازن تعدادي از روستاها جهت بهسازي آنها نياز به اعتباري بالغ بر ۲۰ ميليارد ريال مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن