تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804473287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت فاينانس اختصاص يافته به اصفهان را به 3 برابر افزايش دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۳ (۱۵:۴۳ب.ظ)
درخواست استاندار اصفهان از دولت: دولت فاينانس اختصاص يافته به اصفهان را به 3 برابر افزايش دهد رسول زرگرپور گفت: با توجه به ظرفيت بالاي استان اصفهان؛ از دولت درخواست داريم فاينانس اختصاص يافته به اصفهان را به 3برابر افزايش دهد تا بتوانيم در مورد كليه ي طرح ها اقدام نماييم
به گزارش خبرگزاري موج، رسول زرگرپور استاندار اصفهان در پانزدهمين جلسه ي شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي اصفهان با تاكيد بر اينكه همه ي مصوبات جلسات قبل اجرايي خواهد شد، گفت: مشكلات پيش روي اجراي مصوبات پيگيري و حل مي شود.
استاندار اصفهان اظهار داشت: در اين جلسه دلايل ورشكستگي فعالان اقتصادي از منظر اقتصادي در چهارسال گذشته توسط اتاق بازرگاني بررسي گرديد .
وي مشكلات كلان اقتصادي كشور، تأمين سرمايه، رقابت، سوء مديريت و ناكارآمدي منابع انساني و عدم وجود ويا فراهم نبودن زيرساخت هاي لازم در دستگاه هاي اجرايي و بانك ها را از مهمترين دلايل ورشكستگي فعالان اقتصادي استان درچهارسال گذشته عنوان نمود.
زرگرپور با بيان اينكه در قانون بودجه، 1 ميليارد دلار فاينانس در اختيار استان قرار گرفته است، افزود: همه ي فعالان در بخش هاي دولتي، تعاوني و خصوصي مي توانند با ارائه ي طرح هاي پيشنهادي خود از اين فاينانس استفاده كنند و محدوديتي در اين خصوص وجود نخواهد داشت.
رسول زرگرپور يادآور شد: طرح هايي كه تاكنون ارائه شده بيش از 2 ميليارد دلار است و اميدواريم دولت با توجه به ظرفيت هاي بالاي استان اين اعتبارات را به 3 برابر افزايش دهد تا بتوانيم در مورد كليه ي طرح ها اقدام نماييم.
استاندار اصفهان در ادامه افزود: لازم است كليه ي دستگاه ها طرح ها و برنامه هاي خود را براي استفاده از فاينانس ارائه نمايند.
وي موضوع ماليات بر ارزش افزوده را از ديگر موضوعات مورد بررسي در اين جلسه عنوان كرد و افزود: در ماه هاي اخير اعتراضاتي نسبت به ماليات بر ارزش افزوده وجود داشت و از طرف ديگر بخشهاي گيرنده ي ماليات نيز نقطه نظراتي در اين خصوص داشتند كه اين امر سبب ايجاد محدوديت هايي براي مديريت استان شده بود.
استاندار اصفهان افزود: از اتاق بازرگاني در خواست كرديم كارگروهي در اين خصوص تشكيل دهند و اصلاحات مورد نياز در قانون ارزش افزوده را احصا نمايند.
رسول زرگرپور با بيان اينكه در اين كارگروه 8 ماده ي قانوني براي اصلاح پيشنهاد شده است، تصريح كرد: اين 8 ماده براي اصلاح به تهران فرستاده خواهد شد و در وزارت اموراقتصاد و دارايي و مجلس شوراي اسلامي مطرح خواهد شد.
مدير ارشد استان در ادامه خاطر نشان كرد: پيگيري هاي لازم در اين زمينه صورت خواهد گرفت تا قانون ارزش افزوده تكامل و غناي بيشتري پيدا كند و مشكلات اجرايي آن به حداقل برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن