تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802735750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهها تروریست داعش در الانبار کشته شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دهها تروریست داعش در الانبار کشته شدند خبرگزاری پانا: دهها نفر دیگر از اعضای گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام ( داعش ) از جمله شماری از فرماندهان این گروهک در حملات ارتش عراق در استانهای الانبار ، دیاله، الانبار و صلاح الدین و بابل کشته شدند و 250 دستگاه خودروی آنها به دست نیروهای عراقی افتاد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۲ تير ساعت 09:58



به گزارش خبرگزاری پانا، شبکه تلویزیونی سوریه با اعلام این خبر افزود سازمان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد دهها نفر از عناصر و سرکرده های داعش از جمله تعدادی از ملیتهای عربی در حمله هوایی به نشست سرکرده های داعش در غرب شهر الرمادی کشته شدند. همچنین نیروی هوایی عراق 11 موضع داعش را در موصل منهدم کردند و 113 تروریست را کشتند.
نادیه عبیدی خبرنگار شبکه سوریه در بغداد در گزارشی گفت : نیروهای مبارزه با تروریسم ، فرماندهی عملیات الانبار ، دیاله و بابل با مشارکت جنگنده ها ، بالگردهای جنگی و هواپیماهای شناسایی و شرکت نیروهای داوطلب مردمی توانستند اردوگاه تدارکاتی تروریستها را در استان صلاح الدین پاکسازی و 250 دستگاه خودروی متعلق به باندهای داعش را مصادره و مناطق سنسل ، الجزیره ، حمیص و طایفه در استان دیاله و فاضلیه ، بهبهانی و ازرق را در بابل پاکسازی و 11 موضع تروریستها را در موصل منهدم کنند و 113 تروریست را در همه مناطق عملیاتی بکشند که میثم خالد ابو حسین و ابو حفصه از امیران داعش و فرج ایوبی معروف به قاضی شرعی داعش از جمله آنهاست.
عبیدی گفت در یک حمله دقیق هوایی به مقر قدیمی سازمان اطلاعات در شهر قائم در استان الانبار ، 10 نفر از فرماندهان داعش که تشکیل جلسه داده بودند کشته شدند که ابو معاویه سوری ، ابو علی سامرایی ، احمد عوض سلیمانی ، ابو عبد الرحمن افغانی ، مازن عیاش سلیمانی و ابو عبد الله عدنانی از جمله کشته هاست.
سرلشکر خلبان حامد مالکی فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق گفت:« روزهای جمعه و شنبه 185 پرواز داشتیم و همه پروازها نیز با موفقیت انجام و به اهداف حمله شده است. خدا را شکر نیروی هوایی قدرت کافی برای رسیدن به اهداف در زمان مناسب را دارد.»
عبیدی گفت در حالیکه هواپیماهای ارتش عراق انبارهای سوخت را در پالایشگاه قیاره در موصل منهدم کردند ، سازمان مبارزه با تروریسم نیز با هماهنگی با نیروی هوایی توانست 30 دستگاه تانکر حامل سوخت را که در حال قاچاق به استانهای شمالی و ترکیه بود منهدم کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن