تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819218257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانداران و بخشداران در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز نظارتی جدی داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندارخراسان شمالی: فرمانداران و بخشداران در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز نظارتی جدی داشته باشند خبرگزاری پانا: استاندار خراسان شمالی در كارگاه آموزشی كمسیون ماده 100 شهرداری ویژه نمایندگان وزارت كشور گفت: لازم است فرمانداران و بخشداران در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز نظارتی جدی داشته باشند .
۱۳۹۳ شنبه ۲۱ تير ساعت 09:02



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره كل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، سید علی اكبر پرویزی  افزود: متخلفین حوزه ساخت و ساز باید به میزان تخلفی كه مرتكب شده اند جریمه شوند وفرمانداران و بخشداران بایستی با نظارت مستمر، مانع از ورود سلایق و حب و بغض های شخصی سایر اعضای كمیسیون در خصوص كم و زیاد نمودن و یا تقسیط بلند مدت و كوتاه مدت جرائم شوند. مهندس پرویزی تصریح كرد: متاسفانه تصمیمات غلط و خلاف قانونی توسط اعضای كمیسیونهای ماده 100 در گذشته اتخاذ شده و ضروری است فرمانداران و بخشداران به عنوان نمایندگان وزارت كشور در این كمیسیونها ضمن تسلط كامل بر قوانین ومقررات ،تلاش نمایند تا علاوه بر اتخاذ تصمیمات قانونی در این حوزه ، شهرداری ها را نیز مكلف به رعایت قوانین ومقررات نمایند.   نماینده عالی دولت گفت: تصمیم گیری در هیات بدوی صدور رای باید به استناد دلایل محكم  قانونی صورت پذیرد تا امكان نقض آن در هیات تجدید نظر وجود نداشته باشد. وی با اشاره به اقدام شهرداری ها در صدور جرائم سنگین از سوی كمسیونهای ماده 100  در حوزه ساخت و سازهای ادارات و نهادهای دولتی تصریح كرد: نمایندگان وزارت كشور در كمیسیونهای مربوطه می بایستی پرونده های این حوزه را به دقت مطالعه و ادارات و نهادها نیز قبل از انجام هرگونه ساخت و سازی علاوه بر اخذ پروانه های لازم ، اعتبار مورد نظر جهت صدور پروانه را در ردیف  مربوطه لحاظ نمایند. استاندار خراسان شمالی با تاكید بر ایجاد هماهنگی و وحدت رویه  در كلیه شهرهای استان گفت:مصوبات كمیسیون ماده 5 می بایستی به اطلاع مردم رسانده شود. مهندس پرویزی افزود: كمیته انطباق قوانین در فرمانداری ها و بخشداری ها بایستی مصوبات شوراهای اسلامی را به دقت بررسی وازاجرای مصوباتی كه خلاف قانون و ضابطه است جلوگیری و  در خصوص مصوبات دارای ابهام  نیز با شهرداری مكاتبه كنند. در این جلسه معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری نیز هدف از برگزاری كارگاه آموزشی را اهمیت وحساسیتهای موجود در كمیسیونهای ماده 100  شهرداری عنوان كرد. مهندس علی نیا افزود: نمایندگان وزارت كشور باید ضمن آشنایی با روح قوانین و داشتن اطلاعات كافی در خصوص كمیسیونهای ماده 100 ،مسائل و مشكلاتی كه در این حوزه مطرح است را شناسایی تا تصمیم گیری در این بخش ازمسیر اصلی خود خارج نگردد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن