تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش کیفیت تولید و توزیع پوشش دانش آموزان مطابق با اصول اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب تاکید کرد: افزایش کیفیت تولید و توزیع پوشش دانش آموزان مطابق با اصول اسلامی خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب بر افزایش کیفیت تولید و توزیع پوشش دانش آموزان مطابق با اصول اسلامی تاکید نمود.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۵ تير ساعت 08:31



به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، جلسه کمیته تخصصی طرح همسان سازی پوشش مدارس با حضور نماینده فرماندار تکاب، نمایندگان مدیران مدارس، اداره صنعت ، معدن و تجارت ، نمایندگان اتحادیه های مجمع امور صنفی ، تولید و توزیع پوشاک و نماینده اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در محل سالن جلسات مدیریت برگزار شد.  
"مجید عشقی" مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب با تشکر از حضور حاضرین در جلسه، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه میهمانی خدا را تبریک گفت با اشاره به جلسات تشکیل یافته در خصوص پوشش دانش آموزی با مدیران مدارس و بر اساس دستورالعمل های دریافتی از اداره کل آموزش و پرورش استان بر عدم تغییر رنگ لباس دانش آموزی در سال تحصیلی آتی تاکید نمود.
 
وی از نمایندگان اتحادیه ها خواست که با نظارت بر تولید کنندگان و توزیع کنندگان لباس دانش آموزی بر رعایت تمامی اصول و شرایط مندرج در دستورالعمل ها به تولید و توزیع پوشاک با کیفیت و مطابق با اصول اعتقادی اسلامی اقدام نمایند.
 
جهدی معاون پرورشی و تربیت بدنی تکاب در ادامه این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت در سال گذشته و اقدامات صورت یافته برای تهیه و توزیع پوشش دانش آموزی اذعان داشت: فقط در پایه های اول مقاطع مجاز به تغییر رنگ لباس دانش آموزی می باشیم.
 
سپس هریک از حاضرین در جلسه نظرات و دیدگاه های خود را مطرح نمودند و در پایان با اتخاذ تصمیماتی در جهت تولید و توزیع پوشاک با کیفیت دانش آموزی جلسه پایان یافت.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن