تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805108076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1700 پروژه نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد/ نگاههای قومی بر محرومیتها افزوده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > کهگیلویه و بویراحمد خادمی مطرح کرد:
1700 پروژه نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد/ نگاههای قومی بر محرومیتها افزوده است
یاسوج – خبرگزاری مهر: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک هزار و 700 پروژه عمرانی نیمه تمام در این استان وجود دارد که بسیاری از انها راکد هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی به همراه غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و جمعی از مدیران استان در سفری یک روزه از مناطق سخت گذر و محروم جلاله و زیلایی بازدید کردند. در این سفر که از صبح جمعه تا شب گذشته به طول انجامید، مشکلات مناطق محروم جلاله و زیلایی از سوی مسئولین استانی مورد بررسی قرار گرفت و مردم این مناطق نیز مشکلات خود را مطرح کردند. استاندار در دیدار مردم عشایری منطقه موردزرد زیلایی، گفت: محدود بودن اعتبارات عمرانی، بدهی بیش از بودجه عمرانی استان به پیمانکاران، افزایش بی‌رویه استخدام ها و مشکلات مردم و پروژه‌های عمرانی راکد و از سویی حجم وعمق بالای محرومیت چنین مناطقی درد کنونی این استان است. خادمی با بیان اینکه، در چنین شرایطی نباید انتظارات و سطح توقعالت بالایی داشت، تصریح کرد: با شرایط موجود تمام تلاش مان بر این است که برای کاهش این مشکلات و شتاب بخشیدن به پروژه های عمرانی و بهبود شرایط اقتصادی، اشتغال و تولید در کنار حمایت های دولت تمام توان استان و همه ظرفیت ها را بکار گیریم. خادمی یادآور شد: هم اکنون بیش از یک هزار و 700 پروژه عمرانی در بخش های مختلف زیربنایی، فرهنگی، ورزشی و خدمات از 10 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی در استان داریم که بسیاری از آنها راکد و یا نیمه فعال هستند. وی با اشاره به اینکه، تحت هر شرایطی دغدغه‌های همه خادمین شما تلاش برای رفع مشکلات مناطق دور افتاده و محروم به خصوص مشکلات این منطقه است، گفت: پیگیر مشکلات منطقه عشایری موردزرد زیلایی هستم و این مشکلات را در اولویت کار قرار می دهیم. نگاه‌های قومی و قبیله‌ای بر محرومیت ها افزوده است استاندار کهگیلویه و بویراحمد، یکی ازعوامل مشکلات و حجم بالای آن را در این استان سخت گذر، صعب العبور و پراکندگی روستاها برشمرد و افزود: از سویی نگاه‌های قومی و قبیله‌ای هم بر این مشکلات افزوده بود. خادمی گفت: دولت توجه ویژه به مناطق محروم و دور افتاده دارد و مشکلات و کمبود‌های این مناطق بررسی و همه تلاش خود را در راستای رفع آنها به کار می‌گیریم.

وی به نقش ارزنده عشایر در تولید و اقتصاد اشاره کرد و گفت: عشایر با سختی و مشکلات کاری که دارند نقش مهم و بزرگی در اقتصاد جامعه ایفا می‌کنند و تلاش مسئولین بر این است تا با کمک های فنی و اعتباری و همچنین تسهیلات زمینه تولیدات محلی رونق بیشتری بگیرد. استاندار بر تداوم و حضور مستمر مسئولان استانی و محلی در میان مردم به خصوص مناطق دور افتاده و عشایری تأکید کرد و گفت: حضور مسئولان در میان عشایر خود مایه دلگرمی و امید برای رفع مشکلات آنها خواهد بود. اختصاص پنج میلیارد تومان به بهسازی جاده‌های روستایی "موشمی" نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم از وضعیت نامناسب راه‌ها، اعتبارات و حجم مشکلات موجود در منطقه زیلایی اظهار نگرانی کرد و گفت: تمام تلاش خود را در کنار استاندار و مسئولین برای کاهش رفع مشکلات این منطقه بکار می گیریم. غلام محمد زارعی افزود: پنج میلیارد تومان اعتبار برای ساخت، بهسازی و روسازی جاده‌های روستاهای موشمی، بردپهن تا زیلایی تخصیص داده شد. وی بیان کرد: یک میلیارد تومان برای پمپاژ آب منطقه زیلایی در نظر گرفته شد و بهسازی و تکمیل طرح هادی برخی روستاهای این منطقه در دستور کار است. زارعی عنوان کرد: زیلایی دارای استحقاق زیاد در امور مختلف است و همه مسئولان در تکاپو برای رفع مشکلات آن هستند.


۱۳۹۳/۴/۷ - ۱۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن