تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804348332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصفیه‌خانه ناحیه صنعتی سامن سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان گردان:
تصفیه‌خانه ناحیه صنعتی سامن سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
همدان - خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان کفت: تصفیه خانه ناحیه صنعتی سامن سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.



به گزارش خبرنگار مهر، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان عصر پنج شنبه در مراسم کلنگ‌زنی تصفیه خانه ناحیه صنعتی سامن و بازدید استاندار از شرکت شایان سام در این شرکت با بیان اینکه این پروژه سال آینده در همین موقع به بهره برداری می‌رسد، بیان کرد: سریع ترین تصفیه خانه در دو یا سه سال به بهره برداری می‌رسد. کیوان گردان با بیان اینکه ساخت تصفیه خانه روندی دارد که باید با اعتباری مناسب عملیات اجرایی آن آغاز شود، افزود: تصفیه خانه صنعتی سامن با برآورد دو میلیارد تومان اعتبار ساخته خواهد شد. نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با بیان اینکه امروز چند پروژه صنعتی و بهداشتی کلنگ‌زنی شد، ادامه داد: مسئولان معمولا اوقات تلخ و شیرینی دارند و اوقات تلخ زمانی است که نمی توانیم گره از کار مردم باز کنیم و اوقات شیرین نیز زمانی است که گره از کار مردم باز می شود. احمد آریایی‌نژاد با بیان اینکه مردم سامن مردم سخت کوش، فرهنگی و فرهیخته‌ای هستند، بیان کرد: نسبت تحصیل کردگان آموزش عالی در سامن به نسبت جمعیت بالا است. سامن 50 سال است که شهرداری دارد اما عقب مانده است وی با بیان اینکه سامن 50 سال است که شهرداری دارد اما به دلایل مختلف عقب مانده است، ادامه داد: امیدواریم با مدیریت جهادی و تلاش فراوان آن عقب ماندگی جبران و با تکمیل کردن این تصفیه خانه دین به مردم ادا شود.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با بیان اینکه سامن پیشانی ورودی استان همدان از سمت جنوب است، بیان کرد: سامن پیشینه و قدمت بالایی دارد و برای این شهر زحمات زیادی کشیده شده اما حق سامن بیشتر از این ها است. شهر زیر زمینی سامن مهچور مانده است علی نعمت چهار دولی با بیان اینکه سامن شهر زیر زمینی دارد اما سالیان سال مهچور مانده و راه ورودی آن هنوز درست نشده است، عنوان کرد: باید به وضعیت شهر زیر زمینی سامن رسیدگی شود. وی با بیان اینکه از نظر اعتباری به پروژه تصفیه خانه ناحیه صنعتی سامن کمک می کنیم تا این پروژه در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد، بیان کرد: به چند هایپر در تهران رفتم و محصولات شرکت شایان سام در را در آن هایپر ها مشاهده کردم. نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارخانه شایان سام استعداد جهانی شدن دارد و حق این کارخانه در حد تهران نیست، افزود: باید شرکت شایان سام گسترش پیدا کند چراکه در صنعت و تولید حرف های زیادی برای گفتن دارد. مدیر عامل شرکت شایان سام ملایر نیز در ادامه ضمن بیان مشکلات کارخانه، بیان کرد: از روی که این کارخانه به بهره برداری رسید براساس گواهی سرمایه گذاری خارجی اداره دارایی، یک سرمایه هفت میلیون یورویی معادل 10 میلیون دلار را در سال های 88 و 89 وارد کشور کردم. اسماعیل شایگان با اشاره به اینکه مشکل اصلی کارخانه نبود سرمایه و نقدینگی است، اظهار داشت: براس سرمایه در گردش به هر جایی مراجعه کردیم به جایی دیگر پرتاب شدیم و اکنون به جایی رسیده‌ایم که اگر حمایت نشویم کارخانه به زودی تعطیل می‌شود. وی با بیان اینکه سرمایه در گردش کارخانه در سال 87 تصویب شده و یک میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات گرفتیم، افزود: برای بدهی‌ها از ماده 16 استفاده کردیم و به کارخانه یک تنفس شش ماهه داده شد. مدیرعامل شرکت شایان سام ملایر با بیان اینکه این شرکت ظرفیت جهانی شده دارد، بیان کرد: مبلغی که در کارخانه شایان سام سرمایه گذاری شده را خودم تامین کردم و فقط پنج میلیارد تومان بانک ملی تسهیلات داد که در ماده 16 حدود 11 میلیارد تومان شده است. شایگان با بیان اینکه هم اکنون 50 نفر در شرکت شایان سام مشغول کار هستند، عنوان کرد: برنامه داشتیم تا در نیمه سال 92 اشتغال کارخانه را به 200 نفر برسانیم اما به علت مشکلات امکان پذیر نبود.

امام جمعه ملایر نیز در ادامه در مراسم بهره برداری از یک حوزه علمیه با 40 واحد مسکونی در روستای جوراب با بیان اینکه این مجتمع در راستای آموزش و ارتقا فرهنگ مذهبی روستا به متراژ چهار هزار و 500 متر مربع ساخته شده است، بیان کرد: کل اعتبار هزینه شده برای این طرح 11 میلیارد تومان بوده است. یک و نیم هکتار زمین برای حوزه علمیه روستای جوراب لازم است حجت الاسلام حسن فاضلیان با بیان اینکه هزینه ساخت این حوزه علمیه از سوی حاج حسن توکلی خیر شهرستان ملایر تامین شده است، عنوان کرد: زمین مورد استفاده برای ساخت حوزه علمیه در روستای جوراب یک و نیم هکتار است. وی با بیان اینکه در این حوزه علمیه مسجد، سالن غذا خوری، استخر، مجتمع آموزشی، کتابخانه، سالن فوتبال، سالن بدنسازی، باشگاه ورزشی باستانیريال مجتمع آموزشی 12 کلاسه، ساختمان دبستان شش کلاسه، ساختمان درمانگاه روستا و غیره ساخته شده است، عنوان کرد: تامین آب شرب مجتمع‌های ورزشی، آموزشی و فرهنگی و جدولگذاری و آسفالت محوطه از جمله مشکلات این حوزه علمیه است. مدیرعامل شرکت بافتسان ملایر نیز در ادامه بازدید استاندار از پروژه های صنعتی شهرستان ملایر با بیان اینکه در شرکت بافتسان منسوج نبافته لمینت شده تولید می‌شود، بیان کرد: کارخانه بافتسان ظرفیت تولید سالانه 18 هزار تن محصول را دارد. ابوالقاسم مهاجر با بیان اینکه برای شرکت بافتسان 22 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و 650 میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی شده است، عنوان کرد: پیش بینی می شود برای 204 نفر نفر اشتغال ایجاد کند. وی با بیان اینکه ارزش ماشین آلات خارجی شرکت بافتسان 22 میلیون یورو و ساخت کشور آلمان است، افزود: میزان زمین در نظر گرفته شده برای شرکت 84 هزار و 78 متر مربع و میزان کل زیربنای شرکت 24 هزار متر مربع است. مدیر عامل شرکت بافتسان ملایر با بیان اینکه برق مورد نیاز شرکت پنج مگاوات است و کل برق از پست برق بافتینه تامین می شود، اظهار داشت: برای تامین آب شرکت بافتسان چاهی به عمق 60 متر حفر شده و در هر ثانیه 10 لیتر آبدهی دارد. 90 درصد عملیات ساخت ساختمان شرکت بافتسان انجام شده است مهاجر با بیان اینکه گاز مورد نیاز شرکت بافتسان هزار متر مکعب در ساعت است که تاکنون تامین نشده است، ابراز داشت: 90 درصد عملیات ساخت ساختمان شرکت بافتسان انجام شده است و با استقرار 100 درصد ماشین آلات عملیات نصب پیشرفت 97 درصدی دارد. وی عمده ترین مشکلات شرکت بافتسان را کمبود منابع مالی برای تکمیل طرح به میزان 100 میلیارد ریال، کمبود منابع مالی برای تامین سرمایه در گردش به میزان 200 میلیارد ریال و عدم تامین گاز شرکت از سوی شرکت گاز عنوان کرد. استاندار همدان نیز در مراسم کلنگ زنی تصفیه خانه ناحیه صنعتی سامن و بازدید از کارخانه شایان سام ملایر با بیان اینکه ساخت تصفیه خانه در راستای کم کردن آلودگی های موجود است، ادامه داد: اگر قرار باشد تصفیه خانه آلودگی ایجاد کند کاری انجام نشده است. محمد ناصر نیک بخت با بیان اینکه این پروژه را امروز کلنگ زنی می کنیم اما در مدت یک هفته با محیط زیست و بهداشت وضعیت این پروژه باید مورد بررسی قرار گیرد، عنوان کرد: تصفیه خانه باید زودتر از موعدی که از سوی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قول داده شد به بهره برداری برسد. وی با بیان اینکه شهرک صنعتی سامن شهرکی پویا و یکی از شهرک‌های صنعتی فعال در استان همدان است، عنوان کرد: شهرک های صنعتی مشکلات زیادی دارند که شرکت شهرک های صنعتی آنها را بررسی و حل خواهد کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه فروردین ماه سال آینده باید تصفیه خانه ناحیه صنعتی سامن به بهره برداری برسد، افزود: مدیران استانی و به طبع آن شهرستانی آمادگی همکاری با واحدی های تولیدی را دارند. نیک بخت با بیان اینکه شرکت شایان سام یک هکتار زیر بنا دارد و 35 میلیارد تومان در سال 87 سرمایه گذاری کرده است، عنوان کرد: یک هکتار ساخت و ساز بسیار خوب در شرکت شایان سام انجام شده و مدیرعامل شرکت می گویید ممکن است تعطیل شود درصورتی که از نظر من این شرکت تعطیل شده است. وی با بیان اینکه گفته می شود 50 درصد تولیدات به آلمان صادر و مقداری نیز در استان مصرف می شود، ادامه داد: یک کارخانه معمولی در کشور بین هزار تا هزار و 500 متر زیر بنا داردچرا کارخانه ای با این عظمت در استان همدان باید این همه مشکل داشته باشد. مدیرعامل کارخانه باید تعطیلی به علت بدهی برق را عیب بداند استاندار همدان با بیان اینکه مدیر عامل کارخانه باید تعطیل شدن کارخانه به علت پول برق را برای خود عیب بداند، بیان کرد: باید برای کارخانه ای که می تواند برای 200 نفر اشتغال ایجاد کند سرمایه در گردش ایجاد کنیم و در این راستا باید از بانک ملی کشور چشم پوشی کرد و هفته آینده با بانک نوسعه صادرات در این رابطه صحبت خواهیم کرد. محمد ناصر نیک بخت با بیان اینکه کارخانه شایان سام باید بر روی صادرات کار کند و هایپر استار های استان و ایران پاسخگو نیست، اظهار داشت: اگر کارخانه بخواهد با 70 درصد ظرفیت کار کند بازار ایران پاسخگو نیست و باید به صادرات روی آورد. وی با بیان اینکه در ابتدا باید از بانک صندوق توسعه در راستای وارد شدن به عرصه صادرات تسهیلات بگیریم، عنوان کرد: مدیر عامل کارخانه شایان سام از آلمان آمده تا دین خود را به زادگاهش ادا کند اما کار کارخانه مورد رضایت نیست و این کارخانه باید احیا شود. گفتنی است در مراسم بهره برداری از حوزه علمیه روستای جوراب، مردم منطقه مشکلات روستای خود را از جمله خشکسالی به علت حفر چاه های غیر مجاز و ساخت سد کلان، بیکاری جوانان روستا و مشکلات برق روستا را با استاندار و مسئولان استانی در میان گذاشتند و مسئولان نیز قول پیگری مشکلات اهالی روستا را دادند.


۱۳۹۳/۴/۶ - ۰۹:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن