تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803841917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره آموزشی روحانیان مستقر آذربایجان‌شرقی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




دوره آموزشی روحانیان مستقر آذربایجان‌شرقی برگزار شد خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی روحانیان مستقر آذربایجان‌شرقی در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به همت تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی روحانیان مستقر استان با تشریح ظرفیت های تبلیغی ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تبلیغ آموزه های دینی در ماه نزول قرآن، بدون توجه به مفاهیم و ارزش های آیات روح‌بخش کلام الله مجید ممکن نخواهد بود.
وی با بیان این‌که تبلیغ آموزه های قرآنی در ماه نور و رحمت و برکت فرصتی برای رفع مهجوریت نقش قرآن در زندگی مردم است، خاطرنشان کرد: توجه به قرآن و تفسیر آیات الهی بایستی در اولویت سخنان روحانیت در منابر ماه رمضان قرار گیرد، روح و جان روزه‌داران در رمضان آمادگی بیشتری برای توجه به سبک زندگی قرآنی دارند.
حجت الاسلام عظیمی با تشریح رسالت روحانیان در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: ماه ضیافت الهی فرصت مناسبی برای خودسازی و تهذیب نفس است، ضمن این‌که روحانیت باید با رصد مسائل و جریان‌های سیاسی، دینی و فرهنگی منطقه در جهت تنویر افکار عمومی و رفع شبهات دینی و عقیدتی مردم همت داشته باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که روحانیان وارثان رسالت انبیای الهی هستند، گفت: مبلغان دین باید سعی کنند ابتدا در گام نخست خود در تهذیب نفس بکوشند، سپس نسبت به ارشاد جامعه بپردازد، توجه داشته باشید که باید مخاطب خودش بخواهد در مسیر الهی قرار گیرد و رمضان بهترین فرصت برای دعوت مردم به راه روشن حق است.
وی با اشاره به این‌که نوآوری در تبلیغ، بهره‌مندی از منابع تبلیغی روز، مخاطب‌شناسی، آشنایی با نیاز معرفتی نسل جوان و زمان شناسی در تبلیغ دین را مورد تأکید قرار داد و افزود: شناسایی و رصد نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه به ویژه مسائل بومی استان از سوی روحانیت امری لازم و ضروری است.
حجت الاسلام عظیمی طلاق، ناهنجاری‌های اخلاقی، اعتیاد و بدحجابی را تهدید جدی برای استان دانست و اظهار داشت: جا دارد روحانیان مستقر استان در فرصت های تبلیغی ماه مبارک رمضان نسبت به تشریح آثار مخرب اعتیاد، این ناهنجاری اجتماعی همتی مضاعف داشته باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری سخنان خود با اشاره به تحولات سیاسی منطقه و حمله گروهک تروریستی داعش به سوریه و عراق اظهار داشت: غرب با حمایت تمام عیار از تروریست های تکفیری سعی دارد، نسل کشی مسلمانان در منطقه را به راه اندازد، امروز داعش با نام دین به جنگ دین آمده است.
وی با اشاره به بهره برداری تبلیغی رسانه های غربی از جنایات داعش در عراق و سوریه گفت: غرب از یک سو با حمایت مادی و تسلیحاتی از داعش به دنبال ناامنی در منطقه است و از سوی دیگر می خواهد چهره ای غیرصحیح از اسلام ناب محمدی را به جهانیان نشان دهد.
حجت الاسلام عظیمی با بیان این‌که فتوای اخیر مفتی های وهابی مبنی بر  جهاد نکاح و ازدواج با محارم، ضد دینی بوده و مبنای فقهی ندارد، افزود: داعشی در توهم دولت اسلامی شام و عراق سیر می کند و با پرچم لا اله الا الله وارد میدان مسلمان کشی در عراق شده است./935/پ203/ب



۱۳۹۳/۴/۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن