تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802248474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماه رمضان زمینه ای برای هدایت و رشد بشر/ حفظ حرمت رمضان وظیفه مسلمانان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان حجت الاسلام شاهرودی:
ماه رمضان زمینه ای برای هدایت و رشد بشر/ حفظ حرمت رمضان وظیفه مسلمانان است
سنندج- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در کردستان ماه مبارک رمضان را زمینه ای برای هدایت و رشد بشر خواند و بر اجرای برنامه های منسجم و حفظ حرمت این ماه تاکید کرد و گفت: انتظار مي رود با همكاري تمامي سازمان هاي مسئول شان ماه مبارك رمضان در استان كردستان حفظ شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح امروز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی استان كه با موضوع ماه مبارک رمضان در سنندج برگزار شد، گفت: ماه پرخیر و برکت رمضان زمینه ای برای هدایت و رشد بشر است و خداوند متعال همواره در آیات قرآن کریم بر گرفتن روزه و نگه داشتن حرمت این ماه تاکید کرده است. وی عنوان کرد: این ماه مبارک بستر ارزشمندی برای نزدیک شدن  انسان ها به خداوند متعال فراهم می کند و بنابراین باید با برنامه ریزی های مناسب نهایت بهره را از این فرصت برد. وی با بیان اینکه تمامی برکات و نعمات خداوند براساس تقوا به بشر اعطا می شود ، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین بستر را برای کسب تقوا ایجاد می کند. نماینده ولی فقیه در کردستان بر برگزاری جلسات و محافل قرآنی در ماه رمضان تاکید کرد و ادامه داد: تمامی راه های رشد و هدایت و مسائل مورد نیاز بشر در بخش های مادی و معنوی در کلام الله به خوبی به آنها اشاره و پرداخته شده است. حجت الاسلام شاهرودی بیان کرد: باید زمینه استفاده از قرآن کریم برای مردم فراهم شود تا با رجوع به آیات الهی و اجرای فرامین خداوند متعال شاهد جامعه ای رشد یافته و پیشرفته از هر نظر باشیم. وی با بیان اینکه نماز بهترین راه ذکر و یاد خداوند متعال است، عنوان کرد: آرامش روانی و معنوی بشر با اقامه نماز ایجاد می شود و خوشبختانه ماه مبارک رمضان خواندن نمازهای مستحب هم گسترش بیشتری پیدا می کند . وی ادامه داد: نماز تراویح از نمازهای مستحبی است که در ماه رمضان اقامه می شود فقط با این تفاوت که اهل سنت این نماز را به صورت جماعت و اهل تشیع به صورت انفرادی اقامه می کنند. نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: تمامی تلاش مسئولان باید در راستای حاکم کردن فضایی معنوی بر جامعه باشد و در این زمینه نیاز به تلاش و همکاری است و انتظار می رود بهتر از سنوات گذشته این امر محقق شود. حجت الاسلام شاهرودی بیان کرد: خداوند متعال برای کسانی که در ماه رمضان حرمت شکنی کنند جریمه قرار داده است  و این اعمال جریمه دستور اسلام و حکم خداوند است که باید اجرایی شود. وی اظهار داشت: مسئولان نباید کم کاری های حوزه فرهنگی را بهانه ای برای عدم انجام اقدامات و مسئولیت های خود قرار دهند بلکه هر مسئول و مدیری باید در راستای انجام وظیفه خود تلاش کند. مدير كل تبليغات اسلامي استان كردستان نيز در جريان برگزاري اين جلسه گزارشي از فعاليت ها و اقدامات صورت گرفته در آستانه ماه مبارك رمضان ارائه كرد و گفت: برنامه هاي سال جاري با مشاركت مردم در قالب هيئت هاي مذهبي و ديني در سراسر استان برگزار مي شود.      


۱۳۹۳/۳/۳۱ - ۱۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن