تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819660634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه تکفیری « جبهه النصره» هم مسئولیت انفجار بقاع لبنان را برعهده گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گروه تکفیری « جبهه النصره» هم مسئولیت انفجار بقاع لبنان را برعهده گرفت بیروت – ایرنا – بعداز اینکه یک گروه تکفیری که خود را « تیپ آزادگان اهل سنت بعلبک» می خواند مسئولیت انفجار تروریستی انتحاری دیروز جمعه در ضهر البیدر منطقه بقاع لبنان را برعهده گرفت، گروه تکفیری « جبهه النصره» هم اعلام کرد که یک عنصر این گروه عامل این انفجار تروریستی بوده است.


به گزارش ایرنا، « ابی همام الشامی» معروف به « قاروق السوری» که خود را مسئول بخش نظامی جبهه النصره در لبنان وسوریه می خواند با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این گروه مسئولیت انفجار ضهر البیدر را برعهده می گیرد و هدف آن ژنرال« عباس ابراهیم» فرمانده نیروهای امنیت عمومی لبنان بوده است.
این گروه تروریستی تکفیری که با رژیم صهیونیستی علیه محور مقاومت همکاری می کند، در بیانیه خود هیچ اعتراضی به جنایات این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین نکرده است.
در این بیانیه با تاکید به اینکه « همه شیعیان و مسیحیان لبنان اهداف اقدامات تروریستی این گروه تکفیری هستند» به حزب الله و نیروهای مقاومت ضد صهیونیستی حمله و تاکید شده است که عناصر این گروه مرتکب حملات تروریستی دیگری علیه شیعیان و مسیحیان لبنان خواهند شد.
گروه تکفیری جبهه النصره تاکید کرده است که برای آزادی عناصر عضو گروه های تروریستی تکفیری که در زندان رومیه لبنان زندانی هستند، باید آزاد شوند و ژنرال شیعی «عباس ابراهیم » از جمله اهداف این گروه است.
منابع خبری دیروز اعلام کردند که سازمان تروریستی رژیم صهیونیستی« موساد» نیز طرح ترور ژنرال ابراهیم را با کمک گروه های تروریستی تکفیری از جمله گردان های عبدالله عزام در دستور کار دارد.
در انفجار تروریستی انتحاری روز جمعه ضهر البیدر در منطقه بقاع در شرق لبنان که گروه تروریستی تکفیری « تیپ آزادگان اهل سنت بعلبک» مسئولیت آن را برعهده گرفته ، « محمود جمال الدین» از نیروهای امنیتی لبنان شهید و بیش از 30 تن زخمی شدند.
این انفجار زمانی رخ داد که ژنرال « عباس ابراهیم» فرمانده نیروهای امنیت عمومی لبنان چند ثانیه بعداز آن وارد این ایست و بازرسی شده بود.
خاورم ** 1324

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن