تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819224897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کرمان: انتقاد باید واقع بینانه و مودبانه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه کرمان: انتقاد باید واقع بینانه و مودبانه باشد کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در جامعه گفت: انتقاد باید واقع بینانه، مخلصانه و مودبانه باشد و در این صورت می تواند به اصلاح امور کمک کند.


به گزارش ایرنا، آیت الله سید ˈیحیی جعفریˈ روز چهارشنبه در دیدار ˈسعید جلیلیˈ نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، افزود: باید وحدت را حفظ کرد و هر فرد با سلیقه و برنامه خاصی که برای اداره کشور دارد، باید اشتباهات را درست، خردمندانه و با رعایت جوانب اخلاق و ادب، برطرف کند.
وی بیان کرد: برخی گروه های افراطی وجود دارند که به ظاهر خود را از همه گروه ها بالاتر می دانند و خطر بالقوه ای برای انقلاب هستند.
وی تصریح کرد: امروز تضعیف دولت فقط به نفع آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.
امام جمعه کرمان، ادامه داد: اگرچه در گذشته عده ای با شعارهای دروغین توانستند مدتی را در دنیا آقایی کنند اما امروز فکر نکنند که مردم نمی دانند زیرا توده های مردم در کشورهای اسلامی باعث شده اند که آمریکا قدرت و هیمنه خود را از دست بدهد.
وی با اشاره به دشمنی های متعدد دشمنان بویژه آمریکا علیه ایران اسلامی، گفت: نمی گوییم که این اقدامات خسارتی نداشته اما مهم این است که آنها نتوانستند به اهداف شوم خود که براندازی نظام جمهوری اسلامی بود برسند و در آینده نیز به این هدف نخواهند رسید.
وی تاکید کرد: تا زمانی که ولایت فقیه یکی از مسایل اساسی جامعه ما باشد و روحیه شهادت طلبی بین جوانان ما وجود داشته باشد، دشمن هیچ اقدامی را علیه این نظام نمی تواند انجام دهد.
آیت الله جعفری افزود: جنایات شرم آوری را هم اکنون در عراق می بینیم که از بیان آنها نیز شرم داریم و امیدواریم ریشه این فتنه بزرگ از میان برداشته و قطع شود.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی روز گذشته وارد استان کرمان شد و پس از سخنرانی در جمع مردم روستای گنجان شهرستان رابر و مردم سیرجان امروز در مرکز استان حضور دارد.ک/2
7440/8154/2624

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن