تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820795313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همشهری در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همشهری در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه همشهری روز سه شنبه عنوان های «فرصت 2 ساله برای سوادآموزی» و «رضایت از یک امتیاز شیرین» را برای صفحه نخست برگزید.


این روزنامه تیتر یک را به عنوان فرصت 2 ساله برای سوادآموزی، اختصاص داد و از قول علی باقرزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی نوشت: استمرار امتیازات به بی سوادان منوط به باسواد شدن افراد است و از ابتدای سال 1395 محدودیت ها اجرا می شود؛ چون در سال های 93 و 94 به افراد بی سواد مهلت داده خواهد شد.
این روزنامه در تیتر دیگری با بازتاب عنوان رضایت از یک امتیاز شیرین، آورده است: تیم های ملی ایران و نیجریه نخستین نتیجه مساوی را در جام جهانی برزیل رقم زدند تا کی روش به هدفش که نباختن در بازی نخست جام جهانی بود، برسد. امتیاز گرفتن از نیجریه ماموریتی بود که کی روش برای تیمش در نظر گرفته بود و با یک بازی کنترلی و هوشمندانه توانست به آن برسد. با این امتیاز شانس صعود ما در این گروه سخت زنده ماند.
5+1 در آزمونی جدید، تیتر دیگر این روزنامه است. چند تغییر جزیی اما تاثیرگذار ترکیب مذاکرات هسته ای وین پنج را به هم ریخته است. ویلیام برنز آمریکایی دوباره به مذاکرات پیوسته است؛ در واقع هدایت مذاکرات هسته ای به نحوی از دست وندی شرمن خارج شده و به برنز سپرده شده است. اساسا او مرد در سایه مذاکرات هسته ای آمریکاست که از سال 80 در مذاکرات ژنو 2 و در روزهایی که هدایت مذاکرات هسته ای را سعید جلیلی بر عهده داشت از سوی جورج بوش ماموریت یافت تا وارد مذاکرات شود و بعدها از پشت پرده تیم آمریکا را هدایت می کرد.
روزنامه همشهری با انعکاس عنوان ثروتمندترین گروه تروریستی جهان، افزود: 2 روز قبل از آنکه نیروهای داعش به موصل حمله کنند مقام های ارشد امنیتی عراق در حال بازجویی از مردی بودند که اطلاعات بسیار مهمی درباره این گروه تروریستی داشت. پس از 2 هفته، سرانجام این مرد به حرف آمد و جای یکی از مقام های شورای نظامی داعش را لو داد و مقام های اطلاعاتی عراق می گویند پس از حمله به مخفیگاه پیدا شده، این مرد به آنها گفت: شما نمی دانید چه کار کردید! به زودی موصل تبدیل به جهنم خواهد شد.
این روزنامه در تیتر دیگری موضوع آنها می خواهد سرعت علم را در ایران بگیرند را برجسته کرد و نوشت: مسدود شدن حساب بانکی دانشجویان و ایرانیان مقیم آمریکا در حالی صورت گرفته که طبق توافقنامه ژنو، آمریکا و کشورهای غربی می بایست امکان دسترسی دانشجویان ایرانی به منابع علمی را فراهم می کردند و حتی یک کانال مالی مطمئن برای هزینه های دانشجویان ایرانی در این توافقنامه پیش بینی شده بود و این اقدام آشکارا در تضاد با مفاد توافقنامه ژنو بود.
**9128**9131

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن