تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820808436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان گلستان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان: دومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان گلستان برگزار می شود خبرگزاری پانا: مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان از برگزاری دومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان در خرداد ماه سال جاری خبر داد .
۱۳۹۳ سه شنبه ۹ ارديبهشت ساعت 11:59



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان ، علی یازرلو با اعلام این خبر گفت : این جشنواره با موضوع "جایگاه روابط عمومی ها در استان مجازی گلستان" در ۸ خرداد ۹۳ توسط اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان برگزار خواهد شد .
وی هدف از برگزاری این همایش را معرفی فعالیت های روابط عمومی ها ، شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها و ارائه راهکارهای اصلاحی ، مستندسازی اقدامات - فعالیتها و برنامه ها و تقدیر از روابط عمومی های برتر و معرفی الگوهای موفق بیان کرد .
یازرلو ادامه داد : برگزاری کارگاه های آموزشی علوم و فنون روابط عمومی ، اتخاذ راهکارهایی جهت ایجاد مشوق های انگیزشی و تحلیل کمی و کیفی برنامه ها وفعالیت ها از دیگر اهداف این جشنواره است .
وی با اشاره به بخش مسابقه جشنواره اظهار کرد : با توجه به تنوع فعالیت های روابط عمومی ، ارزیابی در شش بخش انجام خواهد شد .
به گفته مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان ، اطلاع رسانی و انتشارات ، تبلیغات و مناسبتها ، روابط عمومی الکترونیک ، تشریفات ، برنامه ریزی – بهبود و توانمندسازی و تحقیق – پژوهش و افکارسنجی بخش هایی هستند که روابط عمومی در آن مورد ارزیابی قرار می گیرند .
وی تأکید کرد : کلیه دستگاههای اجرایی که مایل به شرکت در جشنواره هستند باید آثار خود را از تاریخ ۸/۲/۹۳ لغایت ۲۷/۲/۹۳ ، مصادف با روز ارتباطات و روابط عمومی ، به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل روابط عمومی استانداری ارسال نمایند .
وی با اشاره به مقررات جشنواره افزود :
· کلیه آثار از طریق پست پیشتاز یا حضوری در قبال ارائه رسید از دبیرخانه جشنواره دریافت می شود .
· تکمیل و ارسال فرمهای ارزیابی ، فرم ثبت نام به انضمام مدارک ارسالی الزامی است .
· تکمیل فرم شناسنامه اثر و الصاق برروی هریک از آثار (به تفکیک) الزامی است .
· آثاری که بدون شماره پیوست و بیشتر از تعداد درخواستی باشند ، ترتیب اثر داده نخواهند شد .
· کلیه آثار ارسالی باید مهمور به مهر سازمان و شناسه مشخصات باشند .
یازرلو در پایان گفت : علاقه مندان به شرکت در این جشنواره ، جهت دریافت لوگو و پوستر و همچنین کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم فراخوان به نشانی اینترنتی http://golestanp.ir/ مراجعه فرمایند .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن