تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820316813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري اختتاميه جشنواره تبليغ نوين با حضور وزير ارتباطات و فن آوري اطلاعات در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۲۸ق.ظ)
معاون فرهنگي و تبليغي دفترتبليغات اسلامي خبرداد: برگزاري اختتاميه جشنواره تبليغ نوين با حضور وزير ارتباطات و فن آوري اطلاعات در قم معاون فرهنگي وتبليغي دفترتبليغات اسلامي حوزه علميه قم با اشاره به اهداف برگزاري جشنواره تبليغ نوين از سخنراني وزيرارتباطات وفن آوري اطلاعات و دبير شوراي عالي فضاي مجازي کشور در مراسم اختتاميه اين جشنواره در قم خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي دفترتبليغات اسلامي حوزه علميه قم، حجت الاسلام والمسلمين سعيد روستاآزاد تصريح کرد: ضرورت فعاليت وبهره گيري از ابزارهاي نوين در تبليغ، دفترتبليغات اسلامي رابرآن داشت تابا تاسيس اداره کل اطلاع رساني وتبليغ نوين نسبت به مديريت، ساماندهي، هدايت وانجام تبليغ نوين و نيزپشتيباني معنوي، علمي، محتوايي، مالي و...اقدام لازم وميسور را انجام دهدوبخشي ديگر از تکاليف خودنسبت به تبليغ دين را درساحتهاي نوين( همچون تبليغ سنتي)به انجام رساند.
وي در خصوص اهداف برگزاري اين جشنواره بيان داشت: زمينه سازي در جهت استفاده از قابليت ها و قدرت تاثير گزاري رسانه هاي ديجيتال و نوين در انتقال مفاهيم ديني، تشويق و ترغيب مبلغان ديني در عرصه و ساحت هاي تبليغ نوين، حضور موثر در رسانه هاي تبليغي ديداري و شنيداري و فضاي سايبري، تلاش جهت توسعه توليد محتواي ديني براي مخاطبان رسانه هاي داخلي و جهاني، ايجاد زمينه همکاري مبلغان جوان و مجرب با رسانه ها و فضاي مجازي از جمله اهداف برگزاري جشنواره تبليغ نوين است.
معاون فرهنگي وتبليغي دفترتبليغات اسلامي اضافه کرد: با برگزاري اين جشنواره اميد مي رود که فعالين عرصه تبليغ نوين شناسايي و معرفي ودر جهت ترسيم چشم انداز هدفمند فعاليت مبلغان در عرصه هاي تبليغ نوين گام برداشته شود، ضمن آنکه ترويج فرهنگ و سبک زندگي اسلامي واستفاده مطلوب از رسانه هاي نوين وفرهنگ سازي در ترويج پيام اهلبيت (ع) ، رفع شبهه و استفاده مطلوب از ابزارهاي تبليغ نوين از ديگر اهدافي است که مي توان براي برگزاري جشنواره تبليغ نوين به آن اشاره داشت.
وي در پايان خاطرنشان کرد: اختتاميه جشنواره تبليغ نوين «جنات» با حضور وزير محترم ارتباطات و فن آوري اطلاعات و دبير شوراي عالي فضاي مجازي کشور روز پنجشنبه 11 ارديبهشت ماه در مرکز همايشهاي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم برگزار مي‌شود وطي آن از برگزيدگان اين جشنواره تجليل به عمل خواهد آمد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن