تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820469774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش بيش از 17 هزار و 500 نفر ساعت HSE در شركت گچساران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۹:۵۷ق.ظ)
آموزش بيش از 17 هزار و 500 نفر ساعت HSE در شركت گچساران رئيس اداره ايمني، بهداشت و محيط زيست گچساران اعلام كرد: 17 هزار و 542 نفر ساعت آموزش HSE در اين شركت انجام شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، بهداشت و محيط زيست (HSE) گفت: نفت همواره فرصتي براي شكوفايي اقتصاد كشور است و بخش مهمي از درآمد كشور از طريق شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران حاصل مي‌شود، بنابراين ضرورت دارد با اجراي مانورها و طرح هاي آموزشي ضريب امنيت و اطمينان را در اين شركت افزايش دهيم.
محمد محسني افزود: شركت بهره ‌برداري نفت و گاز گچساران در سال گذشته موفق شد در راستاي خط مشي سازمان و به منظور حفظ و ارتقاء سلامت افراد، اموال و سرمايه‌هاي شركت نفت، آموزش ايمني، بهداشت و محيط زيست (HSE) را به ميزان 3381 نفر و 17هزارو 542 نفر ساعت در اين شركت انجام دهد.
وي انجام 857 فقره بازرسي HSE به منظور شناسايي نقاط مخاطره آميز و ارايه راهكار براي حذف و يا كاهش ريسك ناشي از آن، نظارت مستمر بر كارهاي عملياتي، تعميراتي، اسيد كاري، تعميرات چاها و اعزام گروه اطفاء حريق به منظور پيشگيري از حوادث و انجام كار به صورت ايمن به تعداد 1456 فقره از ديگر اقدامات اين اداره برشمرد.
وي افزود: به منظور بالا بردن آگاهي كاركنان و نحوه استفاده از ادوات اطفاء حريق و نجات و همچنين تمرين شرح وظايف تعيين شده در شرايط اضطراري، 48 فقره مانور در شرايط اضطراري انجام گرفته است.
محسني انتشار دستورالعمل‌ها و سفيرهاي ايمني HSE به منظور آگاهي بخشي، اطلاع‌رساني و ارتقاء سطح HSE كاركنان، انجام معاينات دوره‌اي در راستاي حفاظت، پايش و سلامت كاركنان در معرض عوامل زيان‌آور محيط كار، بررسي، تنظيم و كاليبره كردن دوره‌اي همه دستگاه هاي انفجارسنج و گازسنج واحدهاي عملياتي را از ديگر اقدام هاي انجام شده در اين اداره عنوان كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن