تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820781088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدایی طلبان اوکراینی خواستار مداخله پوتین شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جدایی طلبان اوکراینی خواستار مداخله پوتین شدند تهران– ایرنا- شهردار خودخوانده شهر ˈاسلاویانسکˈ، خواستار مداخله ˈولادیمیر پوتینˈ رییس جمهوری روسیه در ناآرامی های شرق اوکراین شد.


به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری فرانسه، پس از تیراندازی مرگبار روز عید پاک در شهر اسلاویانسک که در کنترل جدایی طلبان طرفدار روسیه قرار دارد، شهردار خودخوانده این شهر از پوتین خواست برای حمایت از مردم منطقه نیرو و یا سلاح به این بخش بفرستد.
ˈویاچسلاو پونومارفˈ در بیانیه ای که در نشست مطبوعاتی خوانده شد، خطاب به پوتین گفت: از شما می خواهیم هر چه سریعتر مسئله اعزام نیروهای حافظ صلح برای دفاع از مردم در برابر فاشیست ها را بررسی کنید. اگر این گزینه مطرح نیست، به ما سلاح برسانید.
به گفته پونومارف، در جریان تیراندازی دیروز (یکشنبه) در روستای ˈبیلباسیوکاˈ در غرب اسلاویانسک، سه فعال طرفدار روسیه و دو مهاجم کشته شدند.
روسیه به سرعت خشم خود را از این واقعه نشان داد و با محکوم کردن حمله به ˈغیرنظامیان بی گناهˈ، این امر را به ˈملی گرایان افراطیˈ اوکراین نسبت داد.
ˈآرسن آواکوفˈ وزیر کشور اوکراین نیز برای سرکشی به نیروهای نظامی کشورش به منطقه ˈدنیپروپترووسکˈ در شرق کشور سفر کرد.
شهرهای شرقی اوکراین از دو هفته پیش دستخوش ناآرامی شده و گروه های جدایی طلب برخی از ساختمان های دولتی را اشغال کرده اند.
اوکراین، روسیه، اتحادیه اروپا و آمریکا در مذاکرات طولانی پنجشنبه گذشته (28 فروردین/ 17 آوریل) در ژنو، برای حل بحران اوکراین به توافقی دست یافتند که بر پایه آن قرار شد گروه های مسلح شبه نظامی از دو طرف خلع سلاح شوند.
با وجود این توافق، ناآرامی ها در شهرهای شرق اوکراین ادامه یافته و روز گذشته شهر ˈاسلاویانسکˈ استان ˈدونتسکˈ عرصه درگیری هایی بود که دست کم پنج کشته برجای گذاشت.
اروپام ** 9053 ** 9157**1485** 1337
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن