تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820802512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بایدازهرفرصتی برای توسعه و بهره برداری ازپتانسیل های شهرستان ساوجبلاغ بهره گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار ساوجبلاغ: بایدازهرفرصتی برای توسعه و بهره برداری ازپتانسیل های شهرستان ساوجبلاغ بهره گرفت خبرگزاری پانا:فرماندار ساوجبلاغ با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های سرمایدگذاری در توسعه ساوجبلاغ گفت: باید موانع سرمایه گذاری درشهرستان کاهش یابد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱ ارديبهشت ساعت 08:06



                    به گزارش خبرگزاری پانا؛ابوالقاسم پالیزگیر؛در دیدار با علاقه مندان به سرمایه گذاری در شهرستان ساوجبلاغ گفت: ساوجبلاغ از ظرفیت و پتانسیل خوبی در زمینه صنعت ، گردشگری و کشاورزی برخوردار است وما همکاری لازم با سرمایه گذاران در این بخش را خواهیم داشت.
  وی توجه به اشتغال را رویکرد اصلی سال 93 دانست و گفت: باید از هر فرصتی برای توسعه  و بهره برداری از پتانسیل  های شهرستان ساوجبلاغ بهره گرفت .
  پالیزگیر گفت: این شهرستان با توجه به شرایط و ظرفیت های خاص خود و همچنین موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به پایتخت می تواند محل مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش ها و عرصه های مختلف باشد.
  فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه خوشبختانه امنیت و همچنین زیرساخت های خوبی در شهرستان  برای امر سرمایه گذاری وجود دارد،گفت: سرمایه گذاری در بخش های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدمات این شهرستان علاوه بر اینکه منجر به رشد و شکوفایی منطقه را به دنبال دارد برای سرمایه گذاران نیز به صرفه و توجیه مناسب اقتصادی خواهد بود.
  وی تصریح کرد: شهرستان ساوجبلاغ  آمادگی لازم را برای جذب سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران داخلی و خارجی را دارا بوده و با جدیت بسترهای مناسب را تحقق این موضوع فراهم آورده است.
  پالیزگیر گفت: تمام جنبه ها و مسیرهای لازم برای سرمایه گذاری در ساوجبلاغ برای مدیران مشخص شده است لذا هر مدیر و مسئولی در این شهرستان برای سرمایه گذاری حمایت و پشتیبانی مناسب را به عمل خواهد آورد.
  گفتنی است در این جلسه توسعه گردشگری در روستاهای نمونه گردشگری، ساخت هتل ، شهرگ صنعتی خصوصی مواردی بود که مطرح ومورد بحث وبررسی قرار گرفت .
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن