تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردیبهشت ماه بهترین فرصت برای رسیدن به وزن ایده‌آل


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اردیبهشت ماه بهترین فرصت برای رسیدن به "وزن ایده‌آل"
در فصل زیبای بهار به دلیل افزایش تراکم اکسیژن موجود در هوا انجام فعالیت‌های بدنی و ورزش بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می‌کند.


به گزارش خبرنگارکلینیک باشگاه خبرنگاران؛ داشتن هدفی ویژه می‌تواند به شما در این ایام کمک کند تا به تناسب اندام و وزن دلخواه خود برسید و با تداوم در ورزش در تمام ساعات فصل بهار می‌توانند بیشتر از هر زمان دیگری حجم زیادی از چربی‌های بدن خود را بسوزانید.


بررسی‌ها نشان می‌دهند، به دلیل طولانی شدن ساعات روز در فصل بهار و تابستان احساس گرسنگی زیادی خواهید کرد و باید با تغییر رژیم غذایی خود و مصرف پروتئین‌ها (گوشت، مرغ، ماهی) و کربوهیدرات‌ها از افزایش اشتهای خود جلوگیری کنید، ورزش کردن در بعد از ظهر نیز باعث می‌شود تا اشتهای شما کاهش داده شود و اهمیت به وعده غذایی ناهار می‌تواند از افزایش وزن شما در فصل بهار که ساعات روز طولانی است جلوگیری کنید.


نتایج مطالعات نشان می‌دهند از آنجایی که میوه و سبزیجات فصل بهار علاوه بر تنوع از کالری کم‌تری نیز برخوردار هستند با مصرف آن‌ها می‌توانید انرژی را در بدن خود ذخیره کنید و با مصرف میوه در ساعاتی از بعدازظهر می‌توانید انرژی از دست رفته خود را تجدید کنید.


محدود کردن مصرف نشاسته‌ای،‌ پرچربی و شیرین یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین موارد برای لاغری شما به شمار می‌آیند که باید آنها را رعایت کنید.


انتهای‌پیام/








تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن