تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813283951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام تبریک لاوروف به المعلم/ روسیه اجازه دخالت خارجی در سوریه را نمی دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیام تبریک لاوروف به المعلم/ روسیه اجازه دخالت خارجی در سوریه را نمی دهد بیروت - ایرنا - « ولید المعلم» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه سوریه پیام تبریک « سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه را به مناسبت عید الجلاء دریافت کرد.


به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد پنجشنبه اعلام کرد که لاوروف در این پیام ابراز اطمینان کرده است که ملت سوریه می تواند بر همه رنج ها و ناملایماتی که این روزها تحمل می کند، غلبه نماید.
وزیر خارجه روسیه همچنین اظهارداشته است که ملت سوریه می تواند ضمن بازگرداندن ثبات، پایه های رفاه را برای همه شهروندان این کشور در چارچوب یک دولت قوی و دموکرات و در سایه یکپارچگی سرزمین خود تقویت کند
وی در این پیام تاکید کرده است که همکاری مستحکم بین روسیه و سوریه در زمینه های مختلف و مسائل منطقه ای و بین المللی ارزشمند است.
لاوروف همچنین خاطرنشان کرده است که روسیه به حمایت کامل خود از گفت وگوهای سوری سوری و تلاش هایش برای جلوگیری از دخالت خارجی در امور سوریه به عنوان یک کشور دارای حاکمیت ادامه می دهد.
سوریه روز 16 آوریل هر سال را که یادآور خارج شدن آخرین سرباز فرانسوی از خاک این کشور و پایان قیمومیت فرانسه در سوریه است ، به عنوان عید الجلاء جشن می گیرد.
مردم سوریه در شهرهای مختلف این کشور دیروز (چهارشنبه) با برگزاری مراسم مختلف شصت وهشتمین سالگرد عید الجلاء را جشن گرفتند.
خاورم ** 1324 ** 1552
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن