تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816703692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیامند رحمان در سه حرکت، رکورد زد و طلایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مسابقات وزنه برداری قهرمانی معلولان جهان / سیامند رحمان در سه حرکت، رکورد زد و طلایی شد خبرگزاری پانا: قهرمان اشنویه ای فوق سنگین معلول جهان با درخشش در مسابقات جهانی امارات شگفتی ساز شد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۳ فروردين ساعت 08:19



به گزارش خبرگزاری پانا، سیامند رحمان در آخرین حرکت خود در مسابقات جهانی وزنه برداری قهرمانی معلولان جهان درامارات و دسته به اضافه 107 کیلوگرم ساعتی پیش ، وزنه ی 285/5کیلوگرم را بالای سر برد تا ضمن کسب مدال طلا ی این وزن ، برای سومین بار رکورد جهان را در یک روز بهبود بخشد.  
بر همین اساس ، در هفتمین و آخرین روز رقابت های وزنه برداری قهرمانی معلولان جهان ساعتی پیش در امارات نمایندگان ایران در دسته فوق سنگین به مصاف حریفان جهانی خود رفتند که در رقابت های دسته فوق سنگین بزرگسالان، سیامند رحمان جوان شایسته اشنویه ای با مهار وزنه های 275، 281 و 285 کیلوگرم ضمن کسب نشان طلا، رکورد جهان را نیز شکست تا از عنوان قوی ترین مرد معلول جهان که متعلق به خود بود ، دفاع کند.
 
وی در حرکت چهارم نیز وزنه 285/5 را انتخاب کرد و بار دیگر رکورد جهان با 276 کیلوگرم در مسابقات جهانی 2013 مالزی که متعلق به خود سیامند رحمان بود را با 9/5 کیلوگرم افزایش، بهبود بخشد.
 
سیامند رحمان که خیلی دوست داشت درامارات هم به مانند تمرینات خود دراردو، وزنه 300 کیلوگرم را البته با نظر کادر فنی بالای سر ببرد امروزبه وزنه ی 285.5 کیلوگرم اکتفا کرد تا همچنان با همین جابجایی ، رکورد دار بی چون و چرای دسته 107+ کیلوگرم دنیا باقی بماند.
 
این قهرمان نام آشنای اشنویه ای آذربایجان غربی که چندی پیش علارقم شرکت نکردن در مسابقات جهانی وزنه برداری در کشور مالزی ؛ قول کسب مدال طلای مسابقات جهانی 2014امارات را به مردم کشورش داد. وتوانست امروز به وعده ی خود عمل کند و آنطور که خود می گفت ، پرچم مقدس کشور عزیز اسلامیمان را بار دیگر به اهتزاز درآورد و با تکرارعنوان قهرمانی و رکورد شکنی دل مردمش را شاد کند.
 
سیامند رحمان که در سال ۱۳۸۷ برای نخستین بار به اردوی تیم ملی وزنه برداری معلولان ایران دعوت شد، پنج مدال طلای بازی های پاراالمپیک 2012 لندن، 2008، 2010 و 2011 قهرمانی جهان و 2010 پاراآسیایی گوانگجو را نیز در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.
 
منصور پورمیرزایی، دیگر نماینده کشورمان در دسته فوق سنگین بزرگسالان، در حرکت اول وزنه 255 را مهار کرد و در دومین حرکت وزنه 265 را با موفقیت بالای سر برد و در سومین حرکت از مهار وزنه 275 کیلوگرم بازماند و به این ترتیب به عنوان نایب قهرمان این دسته شناخته شد.
 
عنوان سومی این دسته نیز به نماینده عراق با رکورد 240 کیلوگرم رسید.
 
بدین ترتیب پرونده رقابت های جهانی وزنه برداری معلولین کشورامارات با قهرمانی ایران در هر دو رده ی سنی برای نمایندگان کشورمان با کسب 5 نشان طلا و یک برنز در بخش جوانان و 1 طلا، 4 نقره و یک عنوان نهمی در بخش بزرگسالان به پایان رسید.
 
گفتنی است این مسابقات با حضور 330 ورزشکار از 59 کشور جهان برگزار شد و تیم ملی کشورمان با 13 وزنه بردار در دو بخش بزرگسالان و جوانان شرکت کرده بود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن