تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815621291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رانندگان نکات ایمنی را در تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی رعایت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی سرهنگ فرجی تاکید کرد؛
رانندگان نکات ایمنی را در تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی رعایت کنند
تبریز – خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: تمام رانندگان باید با توجه به سردی هوا و بارش برف در آذربایجان شرقی، نکات ایمنی را در تمام محورهای مواصلاتی رعایت کنند.



سرهنگ حسن فرجی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید مجدد بر اینکه رانندگان بی احتیاط و آنهایی که وسائل ایمنی همچون زنجیر چرخ ندارند، توسط پلیس متوقف می شوند، افزود: در بسیاری از محورها بارش برف و کولاک به حدی است که تردد بدون زنجیرچرخ امکان ندارد و باید مسافران نوروزی و رانندگان استان به این امر توجه کنند. وی با بیان اینکه باید رانندگان با امکانات زمستانی و داشتن لباس گرم و زنجیر جرخ اقدام به رانندگی در سطح جاده های استان کنند، ادامه داد: همچنین مسیر رفت تبریز به زنجان از ساعت 11 روز دوشنبه به علت کولاک شدید و عدم دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است. فرجی با اشاره به اینکه مردم از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند، ادامه داد: طبق گزارش های رسیده از اداره کل هواشناسی همچنان برف و کولاک در بیشتر مسیرها ادامه دارد که باید رانندگان خودروهای سبک و سنگین فقط با زنجیر چرخ در تمام مسیرها رانندگی کنند.


۱۳۹۳/۱/۱۱ - ۱۳:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن