تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819432530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین نامه های نظام صنفی کشور بزودی اجرایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیین نامه های نظام صنفی کشور بزودی اجرایی می شود کاشان– ایرنا– دبیر فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: آیین نامه های قانون نظام صنفی کشور برای بررسی و اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شده است.


ˈمهران فرزینˈ شامگاه جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: آیین نامه های قانون نظام صنفی اینک توسط گروه های تخصصی در اتاق اصناف برای اجرا در حال نگارش است.
وی در ادامه افزود: این آیین نامه ها در بحث های مالی، آموزشی، درآمدهای اتاق اصناف و تخلفات و جریمه تدوین شده تا پس از گذراندن مراحل نهایی و تایید وزیر صنعت، معدن و تجارت اجرایی شود.
مشاور اتاق اصناف ایران تصریح کرد: اتحادیه های کشوری طلا و جواهر، املاک و آهن با تبدیل به کمیسیون های تخصصی در اتاق اصناف جای می گیرند و روسای این اتحادیه ها تا قبل از برگزاری انتخابات عهده دار کمیسیون مربوطه خواهند بود.
فرزین با اشاره به بحث مالیات در نظام اقتصادی یک کشور گفت: با توجه به اینکه مالیات بر ارزش افزوده با افزایش دو درصدی به هشت درصد رسیده است، نقش درآمدهای مالیاتی دولت در نظام اقتصادی کشور نیز در سالجاری پررنگ تر خواهد شد.
دبیر فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ از سوی رهبری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش عظیمی از اقتصاد کشور برعهده اصناف است، می طلبد تا دستگاههای متولی اقتصاد بخصوص اصناف در این زمینه بیشتر تلاش کنند.
نخستین قانون نظام صنفی ایران در خرداد 1350 تنظیم و در سال 1382 مورد بازنگری قرار گرفت.
7565/545
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن