تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820545274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح بسيج سلامت نوروزي در مراکز بهداشتي و درماني لرستان در حال اجرا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ فروردين ۱۳۹۳ (۹:۵۲ق.ظ)
طرح بسيج سلامت نوروزي در مراکز بهداشتي و درماني لرستان در حال اجرا است رييس دانشگاه علوم پزشکي لرستان گفت : در راستاي ارايه خدمات به مسافران نوروزي طرح بسيج سلامت نوروزي در مراکز بهداشتي و درماني اين استان در حال اجرا است.
به گزارش خبرگزاري موج، کوروش ساکي افزود : در ايام تعطيلات سال نو دانشگاه علوم پزشکي لرستان در قالب طرح بسيج سلامت نوروزي 15 بيمارستان دولتي، 13 داروخانه شبانه روزي را آماده خدمت رساني به مسافران نوروزي کرده است .
وي اظهار داشت : به همين منظور 39 مرکز بهداشتي درماني شهري و روستايي و 52 پايگاه فوريت ها آماده ارايه خدمت به مسافران نوروزي شده است .
وي گفت : علاوه بر اين 18 پايگاه شهري و 34 پايگاه بين شهري آماده ارايه خدمات بهداشتي ودرماني شده است.
وي افزود: همچنين پنج پايگاه سلامت نيز براي خدمت رساني به گردشگران در ايام نوروز در نقاط مختلف استان اندازي شده است .
دکتر ساکي گفت: اين پايگاه ها نيز در نقاط تفريحي و گردشگري استان لرستان شامل ايستگاه راه آهن آبشار بيشه، ميدان آيت اله بروجردي شهر بروجرد، پليس راه خرم آباد - بروجرد، ورودي آزاد راه خرم آباد - پل زال و بخش درب گنبد کوهدشت راه اندازي شده است.
وي افزود : همچنين يک اتوبوس آمبولانس با 10 تخت بستري در محل فرماندهي پليس راه استان براي خدمت رساني به گردشگران نوروزي مستقر شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن