تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814745424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال 92، سالي موفق در عرصه هاي ورزشي و مسائل مربوط به جوانان بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۵۶ق.ظ)
مدير کل ورزش و جوانان استان قم: سال 92، سالي موفق در عرصه هاي ورزشي و مسائل مربوط به جوانان بود مدير کل ورزش و جوانان استان قم سال 1392 را در عرصه هاي ورزشي و مسائل مربوط به جوانان موفقيت آميز توصيف کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس جهان بيني سال 1392 به عنوان سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي در عرصه هاي ورزشي و مسائل مربوط به جوانان براي اين اداره کل سالي خوب و موفقيت آميز دانست و تصريح کرد: انشاءالله با برنامه ريزي هايي که از هم اکنون در اين اداره کل و در هيئت هاي ورزشي استان قم صورت گرفته سال آينده نيز براي ورزش و جوانان قم با موفقيت همراه خواهد بود.
وي با تقديراز تمامي تلاشگران در زمينه توسعه و پيشرفت ورزش و رفع مشکلات و نيازهاي جوانان قم، عنوان داشت: ما انشاءالله از هم اکنون برنامه هاي متنوعي در حوزه هاي فرهنگي، ورزشي و مسائل مربوط به جوانان براي سال آينده در نظر گرفته ايم تا چرخه ورزش قم همچنان در مسير پيشرفت در گردش باشد.
مدير کل ورزش و جوانان استان قم بيان داشت: با اينکه هنوز از نظر بودجه و اعتبارات محدوديت هايي داريم اما خوشبختانه سال موفقي را تا کنون پشت سر گذاشته ايم، زيرا در بخش قهرماني توفيقات بسيار خوبي با همت و تلاش افتخارآفرينان رشته هاي مختلف کسب کرده ايم.
وي با بيان اينکه بيش از 15 درصد مردم قم در ورزش همگاني سهيم هستند، عنوان کرد: در بخش همگاني نيز استقبال کم نظير مردم قم از سه همايش بزرگ پياده روي خانوادگي و ساير برنامه هاي ورزش همگاني نظير پايگاه هاي ورزش صبحگاهي و امکاناتي که در پارک ها و بوستان ها تعبيه شده اند، نشان داد که مردم به ورزش همگاني علاقه زيادي پيدا کرده اند و شاخص مشارکت آنها در ورزش همگاني بالاتر رفته است.
جهان بيني بيان کرد: موفقيت ورزشکاران رشته هاي رزمي، کشتي، کاراته، ورزش جانبازان و معلولين، هندبال، تکواندو، تنيس، بدمينتون و چندين رشته ورزشي ديگر در کسب مدال از رقابت هاي مهم برون مرزي و رقابت‌هاي ليگ و قهرماني کشور در رده‌هاي سني مختلف نيز دستاوردهاي بزرگ در عرصه قهرماني در ماه هاي سپري شده از سال جاري به شمار مي روند.
مدير کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: همت و تلاش کارکنان خدوم اين اداره کل و همکاري روسا و نايب رئيسان هيئت‌هاي ورزشي و تمامي عوامل دخيل در تيم‌ها و باشگاه‌هاي ورزشي موجب شده است تا پيشرفت قم در حرکت به سمت موفقيت هاي ورزش در عرصه هاي گوناگون تداوم داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن