تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814792724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز رضایت «مایکل مان» از مذاکرات امروز وین


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ابراز رضایت «مایکل مان» از مذاکرات امروز وین


سخنگوی کاترین اشتون گفت: در مذاکرات ماه قبل، تمامی موضوع‌ هایی که برای همه طرفین مهم بود، شناسایی شد و الآن ما وارد جزئیات شده‌ایم که مبنای جزئیات هم نشست‌های کارشناسی در این فاصله زمانی است. «دیدارهای اشتون در تهران، هماهنگ نشده بود.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سخنگوی اشتون، مذاکرات امروز (سه شنبه، 27 اسفند 1392، 18 مارس 2014) بین ایران و 1+5 را تا این زمان، «دلگرم کننده» توصیف کرد و گفت: پیشرفت خوبی در مذاکرات داشته‌ ایم که دلگرم کننده است و می‌ خواهیم هرچه زودتر به توافق نهایی برسیم، اما پیش‌بینی نمی‌ کنم این توافق، چه‌زمانی باشد.   مایکل مان، با اشاره به اینکه در مذاکرات امروز، جزئیات بررسی شد، افزود: در مذاکرات ماه قبل، تمامی موضوع‌هایی که برای همه طرفین مهم بود شناسایی شد و الآن ما وارد جزئیات شده‌ایم که مبنای جزئیات هم نشست‌های کارشناسی در این فاصله زمانی است .

وی گفت : ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز (به وقت وین)، همچنین نشستی با ریاست اشتون و ظریف و ساعت 11 و 45 دقیقه هم نشستی میان عراقچی و اشمید برگزار شد.

سخنگوی اشتون، در جواب به این سؤال که آیا ایران با نیت خوب در حال مذاکره است، گفت: من هیچ علتی نمی‌بینم که باور کنم طرفین با نیت خوب مذاکره نکنند .   مان تاکید کرد: ما یک توافق خیلی خوبی در ماه نوامبر به دست آوردیم و می‌خواهیم با همین روحیه مثبت به مذاکرات ادامه دهیم. موضوع‌های کلیدی شناسایی شده و ما الآن وارد جزئیات می‌شویم.   وی تاکید کرد: ما توافقی خوب و محکم می خواهیم و در نخستین فرصت پیگیر آن هستیم.

مذاکرات، فقط هسته‌ ای

مان در جواب به سؤالی درباره واکنش ظریف به ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ارسال سلاح گفت: اینجا در وین، «فقط موضوعات هسته‌ ای»، محور مذاکرات است.   سخنگوی اشتون، این جمله را در پاسخ به سؤالی درباره تأثیر اوضاع اوکراین و کریمه بر مذاکرات ایران و 1+ 5 تکرار کرد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره گزارش‌های رسانه‌های غربی مبنی بر احتمال حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران گفت: من در این باره چیزی نمی‌دانم. موضوعی که ما الآن در وین به آن می‌پردازیم این است که ما وارد مذاکرات جدی، محتوایی و واقعی در مورد مسائل کلیدی هسته‌ای شده‌ایم.

اذعان به هماهنگ نشده بودن دیدارهای اشتون در تهران سخنگوی کاترین اشتون همچنین گفت، دیدارهای مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تهران با وزیر امور خارجه ایران هماهنگ نشده بود .
 مایکل مان  در نخستین نشست خبری خود در وین  در پاسخ به سؤالی درباره دیدارهای اشتون در تهران گفت: دراین‌باره سوء تفاهم‌هایی ایجاد شده که در ملاقات امروز صبح اشتون و ظریف برای چند دقیقه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مان افزود: این عادی است که نشست‌هایی این‌چنین در سفرها داشته باشیم. این دیدارها هم در روز جهانی زن برگزار شد، اما با وزارت امور خارجه ایران در این زمینه هماهنگ نشده بود.
 


سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن