تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820977414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدیمی ترین تعاونی خوزستان 32ساله است/ تعاونی های مصرف محلات در خوزستان دایر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قدیمی ترین تعاونی خوزستان 32ساله است/ تعاونی های مصرف محلات در خوزستان دایر می شود اهواز - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیشینه فعالیت قدیمی ترین تعاونی این استان به سال 1350 بر می گردد.


ˈهوشمند صفاییˈ روز جمعه در حاشیه نخستین نمایشگاه فروش محصولات تعاونی های خوزستان در اهواز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این استان به لحاظ کمی و کیفی پس از تهران دومین استان کشور از نظر ایجاد و توسعه تعاونی هاست.
وی یادآوری کرد: هم اینک افزون بر 600هزار نفر در قالب 13هزار تعاونی در خوزستان عضویت و فعالیت می کنند که جمعیت سه میلیون نفری این استان به نوعی زیر پوشش فعالیت ها و تولیدات این تعاونی ها قرار دارد.
صفایی ادامه داد: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود، بخش تعاون یکی از بخش های مهم اقتصاد مردمی جامعه است و به همین دلیل باید در خدمات رسانی به مردم پیشقدم و پیشگام باشد.
وی اضافه کرد: با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی برای ورود مردم به عرصه اقتصاد امید است بخش تعاون بتواند این رسالت بزرگ را بر عهده گرفته و بستر حضور مردم را در فعالیت های اقتصادی فراهم کند.
صفایی با اشاره به پیشینه فعالیت تعاونی ها در خوزستان در زمان جنگ و بعد از آن گفت: تعاونی ها در زمان دوران دفاع مقدس در زمینه تامین کالا فعال بوده اند.

***تعاونی های مصرف محلات در خوزستان دایر می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در چارچوب حمایت از بخش تعاون، تعاونی های مصرف محلات در اهواز و دیگر نقاط خوزستان دایر می شود.
صفایی توضیح داد: در چهار نقطه از اهواز و مراکز دیگر شهرستان های خوزستان این تعاونی ها از سال آینده فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
وی گفت: با ایجاد این تعاونی ها در حلقه تولید به مصرف و توزیع، واسطه ها که سود اصلی را می برند حذف و کالاها با قیمت های مناسب در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می گیرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: تعاونی های مصرف محلات به صورت دایمی دایر خواهند بود.
وی اضافه کرد: امید می رود بخش تعاون بتواند در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه آن و نیز تامین کالای مورد نیاز مردم وظیفه و نقش اصلی را ایفا کند.
صفایی گفت: از سال 70 تاکنون افزون بر 300هزار فرصت شغلی توسط تعاونی های خوزستان ایجاد شده است.
645
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن