تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814697819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای تعاون در اهواز افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان
نمایشگاه عرضه مستقیم کالای تعاون در اهواز افتتاح شد
اهواز - خبرگزاری مهر: نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای تعاونگران استان خوزستان در محل نمایشگاه بین المللی استان خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، در این نمایشگاه، کالاهای تولیدی شرکت های تعاونی استان خوزستان به صورت مستقیم در معرض دید و خرید مشتریان قرار می گیرد.

دبیر اتاق تعاون استان خوزستان عصر امروز در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه 90 غرفه از میان تعاونی های تولیدی استان حضور دارند که اجناس و کالاهای تولیدی خود را برای مشتریان عرضه می کنند.

مرتضی رخیصی در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف حذف واسطه ها و عرضه اجناسی با قیمت مناسب در آستانه سال نو برپا شده است.

وی افزود: هدف دیگر راه اندازی این نمایشگاه، بالا بردن سطح کیفی محصولات و تولیدات تعاونی های استان خوزستان است زیرا با این کار تولیدات آنها در معرض دید و قضاوت مردم قرار می گیرد و آنها به نوعی نسبت به بالا بردن کیفیت محصولات خود اقدام می کنند.

رخیصی در خصوص دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه نیز گفت: بازاریابی برای محصولات تولیدی تعاونی های استان چه در میان خریداران داخلی و چه در میان خریداران خارجی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است به گونه ای که در این مدت هیئت هایی از کشور عراق برای مشاهده توان تولیدی تعاونی های استان از این نمایشگاه دیدن می کنند.

دبیر اتاق تعاون استان خوزستان با اشاره به استقبال خوب تعاونی های استان برای شرکت در این نمایشگاه گفت: با وجود اینکه 90 غرفه برای حضور تعاونی های استان در این نمایشگاه تدارک دیده شده است ولی تقاضا برای حضور در این نمایشگاه از سوی تعاونی های استان بسیار بالا بود به گونه ای که اگر فضای بیشتری از سوی متولیان نمایشگاه در اختیار ما قرار می گرفت، بی شک تعداد شرکت های بیشتری در این نمایشگاه شرکت می کردند.


۱۳۹۲/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن