تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820387554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش شدید باران در اصفهان/ برگزاری دیدار سپاهان - الهلال در ابهام


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان
بارش شدید باران در اصفهان/ برگزاری دیدار سپاهان - الهلال در ابهام
اصفهان - خبرگزاری مهر: بارش باران در اصفهان باعث شده که برگزاری دیدار تیم‌های سپاهان و الهلال عربستان در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.



به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران در اصفهان که از عصر روز گذشته آغاز شده، صبح و ظهر امروز چهارشنبه همچنان به صورت مداوم ادامه داشته و باعث شده که برگزاری دیدار تیم‌های سپاهان و الهلال عربستان را تحت تاثیر قرار دهد. بر اساس قوانین ای‌اف‌سی، داور بازی باید در این زمینه نظر داده و تصمیم برای لغو یا برگزاری مسابقه را اعلام می‌کند بنابراین قرار است داوران مسابقه 2.5 ساعت قبل از برگزاری بازی امروز راهی ورزشگاه فولادشهر اصفهان شده و در این زمینه نظر دهند. مسئولان باشگاه سپاهان در این زمینه اظهار نظری نکرده‌اند اما با توجه به پیش‌بینی‌ها درباره بارندگی در اصفهان، از روز گذشته کاوری بر روی زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان کشیده شده تا از آسیب دیدن چمن این ورزشگاه جلوگیری شود. علیرضا جهانشاهی، دبیر هیئت فوتبال اصفهان نیز در این زمینه گفت: داور و ناظر بازی باید در این زمینه تصمیم بگیرند و آنها قرار است تا ساعاتی دیگر به ورزشگاه فولادشهر اصفهان رفته و نظر خود را در این زمینه اعلام کنند. وی افزود: البته پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده و ممکن است با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، مشکلی در برگزاری بازی وجود نداشته باشد. به گزارش مهر، در صورتی که این بازی به تعویق بیفتد، بر اساس قانون مسابقه به 24 ساعت بعد موکول شده و دو تیم از ساعت 19 روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.  


۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن