تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813423960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین شکست افشید قم برابر استقلال تهران رقم خورد/ افشید صعود کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم در فوتبال نوجوانان کشور در قم؛
دومین شکست افشید قم برابر استقلال تهران رقم خورد/ افشید صعود کرد
قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال نوجوانان افشید قم در آخرین بازی خود از فوتبال نوجوانان کشور موفق به شکست تیم استقلال تهران نشد اما جواز صعود به مرحله بعد را به دست آورد.



به گزارش خبرنگار مهر، شکست فوتبالیست‌های جوان افشید قم شامگاه سه‌شنبه در پنجمین و آخرین روز دیدارهای مرحله نخست رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر استقلال تهران، موقعیت این تیم برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها را به خطر انداخت اما افشیدی ها خوش شانس بود که چیچکلو اسلامشهر نیز مغلوب آبی پوشان مرکزی شد تا نماینده قم به مرحله بعدی رقابت ها برود.

این در حالی است که فوتبال دوستان قمی در این هفته شاهد رقابت دو نماینده قم یعنی تیم های افشید و سفیر گفتمان در گروه ششم از مرحله مقدماتی فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور با رقبای خود از جمله تیم مطرح استقلال تهران قهرمان لیگ باشگاه های تهران بودند و از بین این دو تیم، سرانجام تیم افشید راهی مرحله بعد شد اما سفیر گفتمان جواز صعود را کسب نکرد.

بعد از اینکه دیدار تیم های همشهری افشید و سفیر گفتمان قم در روز نخست با برتری تیم افشید به پایان رسید، تیم فوتبال نوجوانان افشید قم در دومین دیدار خود با آبی پوشان مرکزی 3 بر 2 پیروز شد و در روز بعد با همین نتیجه به چیچکلو اسلامشهر باخت تا در روز پایانی به دنبال سومین پیروزی خود برابر استقلال تهران صف آرایی کند.

فوتبالیست های نوجوان افشید قم برابر استقلال تهران در دیدار آخر از رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور در پایان دیداری که 90 دقیقه رقابت آن نزدیک و حساس بود، سرانجام تن به شکست سنگین 6 بر صفر دادند.

بازی های گروه ششم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه های کشور در حالی به میزبانی قم و باشگاه افشید برگزار شد که سرانجام استقلال تهران و افشید قم به عنوان دو تیم برتر این گروه جواز حضور در مرحله دوم مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور را به دست آوردند.

تيم‌هاي حاضر در گروه ششم از مرحله مقدماتي مسابقات فوتبال قهرماني رده سني نوجوانان کشور افشید قم، آبی پوشان مرکزی، چی چکلو اسلامشهر، افشید قم و افشید هستند که در تلاش براي راهيابي به مرحله بعد در قم با یکدیگر مسابقه دادند.

در جدول رده بندی این گروه استقلال تهران با 4 پیروزی و 12 امتیاز صدرنشین شد، افشید قم با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد و تیم های آبی پوشان مرکزی با 4 امتیاز، سفیر گفتمان قم با 4 امتیاز و چیچکلو اسلامشهر با 3 امتیاز در مکان های بعدی ایستادند و از راهیابی به مرحله بعدی رقابت های این فصل محروم شدند.


۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن