تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816676655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ تفکر و انديشه در ادارات تسري يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۱۹ب.ظ)
مدير کل آموزش و پرورش استان قم: فرهنگ تفکر و انديشه در ادارات تسري يابد مدير کل آموزش و پرورش استان قم گفت: بايد فرهنگ تفکر و انديشه در ادارات تسري يابد و کارکنان مجموعه ادارات در انجام امور تخصص و علم کافي را داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش استان قم، حميدرضا دژاکام در جلسه هم‌انديشي کارکنان اين اداره کل، با تبريک روز امور تربيتي و هفته تربيت اسلامي هشتم اسفند را نقطه عطفي در تجلي باورهاي ايماني و ايقااني در انديشه و رفتار دانش آموزان و دانش پژوهان کشور اسلاميمان دانست و ياد شهيدان رجايي، باهنر و شهيدان آموزش و پرورش بخصوص شهداي عرصه پرورشي را گراميداشت.
وي با اشاره به سخن مقام معظم رهبري که آموزش و پرورش را حساس ترين و مهمترين بخش اداره کشور دانسته اند گفت : بايد از فرصت خدمت به خوبي استفاده کنيم و با بالابردن سطح تخصص و آگاهي خود در زمينه کاري افق روشن تري را براي آموزش و پرورش ترسيم نماييم.
وي تصريح کرد: باور ما بايد بر اين شعار بسته شده باشد که ما در کشور داراي توانايي هاي ارزشمندي هستيم و بايد تلاش کنيم و از شعار نمي شود کارکرد دوري جوييم که نگاه مثبت در انجام خدمت هميشه سازنده وو پيشرونده است.
مدير کل آموزش و پرورش استان قم با بيان اين که در مديريت جهاني کم باري و گران باري به صورت کمي و کيفي مورد بحث است افزود: اگر ما چنين مديريتي داشته باشيم اکثر مشکلات خود را حل شده خواهيم ديد.
وي آموزش و پرورش را مهد تربيت گل هاي باغ زندگي دانست و گفت : اولياء محترم بهترين ها را در اختيار باغبانان آموزش و پرورش قرار مي دهند و انتظارشان نيز اين است که اين غنچه هاي به گل نشسته آن ها به خوبي مراحل رشد و کمال را بپيمايند که ما بايد از اين اعتماد و فرصت به خوبي بهره مند گرديم.
دژاکام ادامه داد: اعتبار و آبروي آموزش و پرورش به خاطر معلم است و اين امير بي ادعابايد تلاش کند با ارتقاي علمي دانش آموزان و توجه به بنيه علمي و انجام برنامه هاي تربيتي دانش آموزان را به کمال رهنمون سازد و از اعتبار خود به نحو شايسته دفاع کند.
مدير کل آموزش و پرورش استان با تاکيد بر اين که رفاه فرهنگيان بايد مد نظر جدي قرار گيرد اذعان داشت : تمامي پيگيري ها را در اين مورد انجام خواهم داد و اعتقاد دارم حل مشکلات رفاهي فرهنگيان مي تواند تحولات خوبي را در آموزش و پرورش و ارتقاء جايگاه معلمين عزيز ايجاد کند.
وي با توجه قراردادن اين مهم که کارکنان اداره کل بايد صاحب نظر و تحليل گر باشند تا آموزش و پرورشي قوي داشته باشيم تاکيد کرد: بايد فرهنگ تفکر و انديشه در ادارات تسري يابد و کارکنان مجموعه ادارات در انجام امور تخصص و علم کافي را داشته باشند.
وي در پايان سخنان خود براجراي برنامه هاي تربيتي از جمله برگزاري با شکوه نمازجماعت ، فعاليت هاي قراني ، عفاف و حجاب و....تاکيد کرد و گفت : توجه به معنويات زندگي بايد در مدارس به صورت اصولي پيگيري شود و تعامل خانه و مدرسه در اين زمينه بايد مورد توجه وِيژه قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن