تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیوند نامبارک کمونیست و بهایی وضد انقلاب با روزنامه آسمان


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



پیوند نامبارک کمونیست و بهایی وضد انقلاب با روزنامه آسمان
اعدام یک نوع بی عدالتی در جامعه بوده و نمی تواند هیچ نقشی را در کاهش جرم داشته باشد.




به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شبکه "پارس" درقدیمیترین برنامه تلویزیونی خود به نام "آیین بهایی" به بررسی  نفی اعدام درجمهوری اسلامی پرداخت.
با توجه به موضوع پیش آمده در خصوص توقیف روزنامه آسمان در خصوص اهانت به حکم آسمانی قصاص این مسئله پیش می آید که برنامه ای خاص در حال اجرا شدن بر علیه احکامات صادره از سوی دین اسلام می باشد.
این برنامه تلویزیونی که با حضور افراد مختلفی برپا شده بود در واقع یک همایشی بود علیه حکم اعدام و بررسی چگونگی نفی آن در داخل ایران که سخرانان مختلفی در نفی اعدام سخرانی کردند.
"احمد رافت" برنامه ساز و مجری تلویزیون رها که هدف این تلویزیون براندازی جمهوری اسلامی است یکی از سخرانان این همایش بود که با نفی اعدام  گفت: «در واقع اعدام یک نوع بی عدالتی در جامعه ایران بوده و نمی تواند هیچ نقشی را در کاهش جرم داشته باشد.»
"مینا احدی" کمونیست و فعال سیاسی و عضو کمیسیون بین المللی اعدام نیز دراین همایش ضمن نفی اعدام اظهار داشت: «اعدام قتل عمد دولتی است. همه احزاب سیاسی باید علیه حکم اعدام بجنگند و حساس باشند.»
در ادامه نیز "کاوه آهنگری" تجزیه طلب و عضو کمیته مرکزی حزب دموکرات کردستان نیز تاکید کرد: «باید در مقابل هر نوع خشونت و اعدام در زمان کنونی و زمان آینده حساسیت نشان بدهیم و قرارداد منع اعدام را پیگیری نماییم.»
در خاتمه نیز "شبنم معینی پور" که از افراد بهایی به شمار میرود تاکید کرد: «اعدام یک بی احترامی و بی وجدانی به حقوق انسان ها و بشریت است.»
به نظر میرسد پخش اینگونه برنامه ها در شبکه پارس دقیقا همزمان با توقیف روزنامه آسمان می تواند یک طرح برنامه ریزی شده  برای هجمه به دستورات الهی باشد.» 310




۱۳۹۲/۱۲/۹ - ۲۰:۵۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن