تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819023339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تورهاي نوروزي در سبد گردشگران نوروزي منطقه 4


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۴۷ب.ظ)
در آستانه نوروز صورت مي گيرد: تورهاي نوروزي در سبد گردشگران نوروزي منطقه 4 معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 4 گفت: همزمان با فرارسيدن سال نو، طرح استقبال از نوروز 93 با هدف توسعه و ارتقاء سطح خدمات به شهروندان در قالب برنامه هاي ويژه اجتماعي و فرهنگي اجرا مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سمانه زماني گرمسيري با بيان اين مطلب گفت: گلگشت بهاري(برگزاري تورهاي نوروزي در سبد گردشگري خانواده)، برپايي ايستگاه فرهنگي استقبال از مسافران نوروزي در مدخل ورودي شرق تهران ، مهماني لاله ها(اعزام خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران در پنجشنبه آخر سال به بهشت زهرا و عطر افشاني مزار شهدا)،عيادت از بيماران مرکز توانبخشي محک،تقدير از پرستاران در روز ولادت حضرت زينب(س) از مهمترين برنامه هاي اين حوزره است.
وي در ادامه با اشاره به ديگر برنامه هاي اين معاونت در روزهاي پاياني سال گفت: برنامه هاي ديگري شامل هويت بخشي سيماي بصري شهر،ارسال پيام بهار فاطمي به شهروندان،جمعه بازار کتاب،راهيان نور و اعزام خانواده هاي شهدا و ايثارگران به مناطق جنگي جنوب کشور نيز برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 4، زماني در ادامه افزود: همچنين برپايي ايستگاه فرهنگي طبيعت، برپايي ايستگاه سرافرازي همزمان با استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران،تجليل از متصديان کتابخانه هاي سطح منطقه ،جشنواره عکس و فيلم کودک براي کودک،جشنواره آييني فرهنگي و هنري شمسه فاطمي و جمع آوري آثار نقاشي، نگارگري،خوشنويسي،عکس و فيلم کوتاه،شعر و مقاله نويسي از جمله اين برنامه هايي است که در روزهاي عيد براي شهروندان منطقه برگزار خواهد شد.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز رحلت استاد ، معلم قرآني ابوالشهيد مرحوم علي اربابي ، روز شنبه 17 اسفند با حضور شهردار منطقه با خانواده اين شهيد والامقام ديدار مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن