تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افروغ:باید بیین انقلاب و جمهوری اسلامی تفکیکی قائل شویم/هر سیاستی که با انقلاب نخواند مردم نمی‌پذیرند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
افروغ:باید بیین انقلاب و جمهوری اسلامی تفکیکی قائل شویم/هر سیاستی که با انقلاب نخواند مردم نمی‌پذیرند

افروغ:باید بیین انقلاب و جمهوری اسلامی تفکیکی قائل شویم/هر سیاستی که با انقلاب نخواند مردم نمی‌پذیرند
در ۱۳ آبان پیش‌بینی کردیم آن روز یکی از پرشکوه‌ترین سال‌های خود را سپری خواهد کرد و دیدیم که این اتفاق نیز افتاد، شک ندارم ۲۲بهمن امسال نیز چنین اتفاقی خواهد افتاد؛ چرا؟ به این دلیل که ملت ما هر وقت متوجه شوند تحقیر شده‌اند و یا هویت تاریخی آنها توسط هر کسی مخدوش شده بلافاصله واکنش نشان داده‌اند و این یک واقعیت است.
به گزارش نامه نیوز، عماد افروغ استاد دانشگاه  در ارتباط با پاسخ مردم به اظهارات مقامات آمریکایی بیان کرد: مردم هنگامی که لحن مقامات آمریکایی را شنیدند و پاسخ معقول، منطقی و در حد متعارفی از سوی دیپلماسی ما به آنها داده نشد انشاالله در 22 بهمن پاسخ درخوری به اظهارات و تهدیدات مقامات آمریکایی و سیاست‌های استکباری و صهیونیستی آنها خواهند داد. افروغ گفت: مردم 22بهمن را می‌شناسند و با این روز انس گرفته‌اند. این روز یادآور غرور، هویت ملی و عزت آنهاست. وی افزود: نسل به نسل خاطرات گذشتگان در ارتباط با تاریخ ایران و تاریخ انقلاب اسلامی منتقل شده و این روز به یک گونه‌ای روز ملی آنها محسوب می‌شود و با هیچکس هم این روز را معامله نخواهند کرد، اگر مردم روزی در راهپیمایی‌ها حضور پیدا می‌کنند قطع نظر از قدرت سیاسی و یا دولت حاکم بوده است. نماینده اسبق مجلس ادامه داد: مردم همواره حساب دولتمردان و سیاست‌ها و رفتارهای آنها را از انقلاب جدا کردند زیرا 22 بهمن روز انقلاب است. افروغ با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا بین انقلاب و جمهوری اسلامی تفکیکی قائل شویم گفت: انقلاب معیار نقد جمهوری اسلامی است، یعنی سیاست و رفتارهایی که با انقلاب منطبق نباشد مردم همراه آن نمی‌شوند و هر سیاستی که با انقلاب نخواند را نمی‌پذیرند. وی ادامه داد: در 13 آبان پیش‌بینی کردیم که آن روز یکی از پرشکوه‌ترین سال‌های خود را سپری خواهد کرد و دیدیم که این اتفاق نیز افتاد، شک ندارم که 22 بهمن امسال چنین اتفاقی نیز خواهد افتاد چرا؟ به این دلیل که ملت ما هر وقت متوجه شوند که حقیر شدند و یا هویت تاریخی آنها توسط هرکسی مخدوش شده بلافاصله واکنش نشان دادند و این یک واقعیت است. به گزارش فارس، وی در پایان تاکید کرد: هیچ شکی ندارم مردم 22 بهمن پاسخی قاطع به کسانی که از انقلاب درک درستی نکنند و جایگاه عزت‌بخش این انقلاب را فهم نکردنند خواهند داد.




1392/11/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن