تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی پلتفرم جدید در گروه خودروسازی سایپا


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
طراحی پلتفرم جدید در گروه خودروسازی سایپا

طراحی پلتفرم جدید در گروه خودروسازی سایپا
قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در توسعه محصول از تولید محصول جدید این شرکت خبر داد و گفت: براساس استراتژی جدید، این شرکت در جهت تنوع بخشی به سبد محصولات گروه در حال طراحی پلتفرم جدیدی است.
به گزارش نامه نیوز از پایگاه اطلاع رسانی سایپا، ناصر آقامحمدی افزود: به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و پاسخ به نیاز آنها، خودرویی جدید براساس استانداردهای روز دنیا در حال طراحی است و قابلیت هایی چون مصرف سوخت پائین، میزان آلایندگی کم، قیمت رقابتی و زیبایی ظاهری در طراحی آن مورد نظر قرار خواهد گرفت.

رییس ستاد توسعه محصول سایپا، تولید پلتفرم جدید را مستلزم توسعه قوای محرکه دانست و گفت: جهت تولید محصول جدید نیاز به تولید و توسعه قوای محرکه از جمله موتور و گیربکس است و برهمین اساس این موضوع در دستور کار شرکت مگاموتور قرار گرفته است.

وی افزود: این محصول مجهز به موتورهای نسل جدید و امروزی خواهد بود که به لحاظ مشخصات عملکردی در سطح بالایی قرار دارد و براساس استانداردهای روز دنیا با میزان آلایندگی کم، تولید خواهد شد.

رییس ستاد توسعه محصول سایپا، تولید این محصول را آغاز فصل تازه ای برای ورود محصولات سایپا به کلاس جهانی دانست و گفت: این خودرو با داشتن مشخصات عملکردی مناسب در کلاس B طراحی و تولید خواهد شد و قطعا نظر مخاطبان را جلب خواهد کرد.

وی زمان تولید این خودرو را اواخر سال 95 ذکر و اظهار امیدواری کرد: با طراحی و تولید این پلتفرم جدید بتوانیم تحولی در کیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان ایجاد کنیم.

پلتفرم در واقع اساس و بنیان خودرو است و شامل زیرسازی خودرو، اکسل ها، سیستم های تعلیق، جلوبندی، مجموعه موتور و نحوه قرار گیری ستون ها می شود.

طراحی یک پلتفرم می تواند نقشی اساسی در کاهش هزینه های یک خودروساز و افزایش توان نوآوری در آن شرکت داشته باشد و همچنین دانش و محصولات آن خودروسازی را به راحتی جهانی کند.





1392/10/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن