تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراهای اسلامی شهر در خدمت به مردم از اختلاف نظر پرهیز کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شوراهای اسلامی شهر در خدمت به مردم از اختلاف نظر پرهیز کنند ملایر-ایرنا-استاندار همدان گفت: شوراهای اسلامی شهر باید در خدمت رسانی به مردم هم نظر و هم عقیده باشند و از هرگونه اختلاف نظر پرهیز کنند.


به گزارش ایرنا ˈمحمدناصر نیکبختˈ روز سه شنبه در آیین بهره برداری از ساختمان اداری شورای اسلامی شهر ملایر افزود: اعضای شورای اسلامی شهر باید از روزمرگی دوری کرده و بدون به کار گرفتن سلیقه شخصی، مسیر رشد و توسعه شهر را در پیش بگیرند.
وی اظهار داشت: اعضای شورای شهر با در نظر گرفتن توسعه اقتصادی شهر، اشتغال و افزایش درآمد، باید به گونه ای عمل کنند که سرمایه گذار حمایت، همراهی و پشتیبانی شورای شهر را در کنار خود همواره احساس کند.
وی خطاب به اعضای شورای شهر ملایر تاکید کرد: با یکدیگر دوست باشید و در خدمت به مردم یک کلام بوده و قدر مسوولیت خود را دانسته و همواره در حفظ و صیانت از این امانت داری کوشا باشید.
نیکبخت خاطرنشان کرد: در انتخاب شهردار، تمام مزیت ها و مزایای یک انسان را به عنوان مدیر شهری در نظر بگیرید و حمایت قاطع خود را از شهردار به عمل آورید، چراکه خدمات شما در عملکرد شهردار مشخص می شود.
وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر ملایر بسیار فعال و دلسوز است، گفت: به تناسب این شایستگی ها و لیاقت ها، انتظار داریم اعضای شورای شهر تلاش مضاعفی را با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه ملایر، به کار گیرد تا این شهر بتواند بهترین شرایط را داشته باشد.
استاندار همدان با مطلوب دانستن اقدام فرماندار ملایر و اعضای شورای اسلامی این شهر مبنی بر حضور در مساجد محله ها برای رفع مشکلات مردم بیان داشت: رفتن به مساجد محله ها اقدامی مثبت و خوب از سوی مسوولان ملایر است که در سایر شهرستان ها نیز باید اجرایی شود.
رییس شورای اسلامی شهر ملایر نیز برنامه محوری، عدالت در توزیع خدمات، تعامل با ادارات و تکریم ارباب رجوع را از اولویت های مهم شورای اسلامی شهر ملایر در دور چهارم عنوان کرد و افزود: هدف عمده ما رضایت مندی مردم و توزیع عدالت در سطح شهر است.
ˈمحمدرضا تیموریˈ ادامه داد: هم اکنون برنامه پنج ساله شهرداری در دست تهیه و تدوین است تا از هر گونه سلیقه کاری جلوگیری شود.
وی از افزایش تعداد کمیسیون های تخصصی شورای شهر ملایر به 10 کمیسیون خبر داد و بیان داشت: از یکماه گذشته طرح حضور در مساجد محله های شهر با کمک فرماندار و دستگاه های اجرایی ملایر آغاز شده و مشکلات مردم در خود محل رفع می شود.
سرپرست شهرداری ملایر نیز گفت: عملیات اجرایی پروژه ساختمان اداری شورای اسلامی شهر ملایر در زمینی به مساحت 900 مترمربع در سه طبقه از سال 90 آغاز شد که سه میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پروژه هزینه شده است.
ˈغلامرضا کرمیˈ خواستار بازدید ویژه استاندار همدان از مدیریت شهری ملایر و پروژه های در دست ساخت این شهر شد و اظهار داشت: اولویت مهم کاری شهرداری ملایر رضایت مندی مردم، تعامل با شورا، ادارات و رسیدگی به مناطق حاشیه شهر است.
همچنین در این آیین از تمثال شهیدˈمحمدابراهیم حسینخانیˈ در ساختمان اداری شورای اسلامی شهر ملایر با حضور استاندار همدان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی رونمایی شد.
7528/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن