تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802896360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن به دنبال تضعیف باور دینی جوانان است/ ایران شرایط مناسبی در جهان بین الملل دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران حجت الاسلام محمودی:
دشمن به دنبال تضعیف باور دینی جوانان است/ ایران شرایط مناسبی در جهان بین الملل دارد
پاکدشت - خبرگزاری مهر: رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران گفت: در شرایط کنونی دشمن تمام توان خود را برای تضعیف باورهای دینی و کم رنگ نمودن آن بین جوانان بکار بسته و وظیفه ما در برابر این ترفند دشمنان فرهنگ سازی دینی و تقویت آن بین جوانان است.



به گزارش خبرنگار مهر، عصر دیروز حجت الاسلام سید محسن محمودی در مراسم جشن دهه مبارک فجر در مسجد صاحب الزمان(عج) پاکدشت با اشاره به فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران توانست با کسب دستاوردهای عظیم ملی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی تحول شگرف بین‌المللی و منطقه‌ای پدید‌آورد و با رسوخ در اعماق قلب مسلمانان محروم و مستضعف جهان، ام‌القری ایران را در جهان اسلام تثبیت کند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در سال 57 به رهبری، امام خمینی (ره) توانستند بعد از سالها مبارزه با رژیم ستمشاهی پهلوی به پیروزی نائل آیند و با پیروزی مردم مومن ایران اسلامی در مقابل رژیم ظالم پهلوی بسیاری از معادلات دولت های استکباری به هم خورد و اتفاقی چنین بزرگ پیام آزادی را به دیگر مردم جهان رساند و برگزاری مراسمات دهه فجر فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم و رشادت های مبارزان انقلابی به جوانان است و برگزاری جشن های ایام الله دهه فجر راه مناسبی برای آشنایی نسل سوم و چهارم بعد از انقلاب است.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران افزود: امروز در شرایط بسیار مناسبی در جهان بین‌الملل قرار داریم و برغم تلاش دشمنان در طول پس از انقلاب برای سرکوب کردن این انقلاب امروز به کوری چشم دشمنان، انقلاب در دورترین نقاط جهان نفوذ کرده و بالنده‌تر از قبل در حال گسترش است..

محمودی تأکید کرد: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است و در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت.

وی افزود: امام خمینی(ره) از کم‌نظیرترین و ممتازترین شخصیت‌های تاریخ بشریت است که با اندیشه‌های بلند الهی و تلاش‌های صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون و سرمنشا تحولات عظیمی در ایران و جهان گردید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: امام(ره) كشور ما را آزاد كرد و یکه و تنها فریاد آزادی خواهی را در 15 خرداد سر داد و این فریاد پس از 15 سال در سال 57 به پیروزی رسید و به برکت انقلاب عزیز اسلامی امروز کشور ما ماهواره به فضا می فرستد، موشک های امروز ایران اسلامی لرزه به اندام دشمنان افکنده، این دشمنان جایگاه ایران را می دانند و به همین دلیل جرات حمله به این کشور را ندارند، این خود باوری را مدیون حرکت امام(ره) هستیم.

وی نگرش اسلامی، بصیرت دینی، ولایت‌مداری، وحدت و انسجام اسلامی را از رموز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تا هر زمان که جامعه و ملت اسلامی حول قرآن و ولایت‌فقیه با وحدت و بصیرت دینی حرکت کنند دشمنان و توطئه‌های آنها هرگز بر امت اسلامی رخنه نمی‌کند.

محمودی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی در مقایسه با کشورهای منطقه و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی غرق در نعمت است و در حالی که کشورهای همسایه آتش است و هر روز ناامنی وجود دارد اما کشور ما به برکت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از امنیت زیادی برخوردار است.

این مسئول اضافه کرد: پاسداشت و حرکت در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی ضروری است و برای صیانت از دستاورد های نظام اسلامی باید با وفاق و اتحاد حرکت کنیم و اجازه ندهیم دشمن به صف عشق و ارادت ما ضربه ای وارد کرده یا بخواهد آن را کمرنگ جلوه دهد.

وی به تلاشهای دشمن در راستای انحراف جوانان اشاره کرد و یادآور شد: در شرایط کنونی دشمن تمام توان خود را برای تضعیف باورهای دینی و کم رنگ نمودن آن بین جوانان بکار بسته و وظیفه ما در برابر این ترفند دشمنان فرهنگ سازی دینی و تقویت آن بین جوانان است.


۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن