تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802699803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رباط کریم مجهز به مانیتورینگ پلیس می شود/ وضعیت انتظامی شهرک آبشناسان رضایت بخش نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران سرهنگ علیزاده خبر داد:
رباط کریم مجهز به مانیتورینگ پلیس می شود/ وضعیت انتظامی شهرک آبشناسان رضایت بخش نیست
رباط کریم - خبرگزاری مهر : فرمانده نیروی انتظامی رباط کریم از تحت پوشش قرار گرفتن این شهرستان به مانیتورینگ پلیس در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با این اقدام رباط کریم برای متخلفان و سارقان نا امن می شود.



به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ علیزاده عصر دیروز در نشست خبری با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک به تمامی فجر آفرینان ایران اسلامی اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم توانسته با تعامل و همدلی در حوزهای مختلف در زمینه ارتقای امنیت عمومی گام های موثری بردارد.

وی افزود: طی ارزیابی های به عمل آمده، نیروی انتظامی رباط کریم در زمینه کشفیات مواد مخدر و دیگر مسائل مربوط به پلیس کارنامه قابل قبولی را ارائه داده است. این مسئول عنوان کرد: پلیس با هوشیاری تمام کلیه عواملی را که در تلاش اند تا بتوانند این شهرستان را مسیر تردد خود برای حمل موادمخدر به دیگر شهرستانهای استان تهران برگزینند، ناکام گذاشته و چندین بار مواد مخدر و کالاهای قاچاق شناسایی، کشف و ضبط کرده است.

علیزاده از استقرار عوامل ناجا در گلوگاه ورودی و خروجی با استفاده از سگهای موادیاب خبر داد و یادآور شد: در این زمینه نیروهای پلیس برای به دام انداختن قاچاقچیان مواد مخدر اهتمام ویژه ای دارد.

شهرستان رباط کریم تحت پوشش مانیتورینگ پلیس

سرهنگ علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود در جمع خبرنگاران از پوشش مانیتورینگ تصویری در نقاط مختلف شهرستان رباط کریم خبر داد و اعلام کرد: با توجه ویژه فرماندار و پیگیری های صورت گرفته در آینده ای نه چندان دور با نصب مانیتورینگ های تصویری شهرستان رباط کریم به یک منطقه ناامن برای خلاف کاران تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش امنیت شهرستان با نصب سیستم مانیتورینگ، ادامه داد: در واقع با نصب این سیستم  و با اجرای طرح مذکور گام مهمی در راستای امنیت عمومی شهرستان برداشته می شود.

به زیرساختهای اساسی مسکن مهر توجه نشده است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم اظهار داشت: ساخت مسکن مهر بدون در نظر گرفتن زیرساختهای اساسی آن، مشکل ساز شده است، شهر پرند به عنوان مرکز مسکن مهر کشور شناخته شده اما متاسفانه در این طرح عظیم سرانه انتظامی بر اساس استانداردهای لازم در نظر گرفته نشده و به همین دلیل باید قبل از افزایش جمعیت به میزان 75 هزار نفر راهکار اساسی برای تحقق این مهم اتخاذ شود.

وضعیت انتظامی شهرک آبشناسان رضایت بخش نیست سرهنگ علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت انتظامی شهرک آبشناسان را به دلیل نبود متولی و پاسخگو، رضایت بخش ندانست و گفت: بعضا گزارشهایی از آن شهر ابلاغ می شود که ما نیز مجبوریم برای ارتقای ضریب امنیتی با متولی مربوط وارد مذاکره شویم اما کسی خود را مسئول این شهرک نمی داند.

وی ادامه داد: در این راستا فرمانداری شهرستان نیز بارها معضلات موجود در حوزه امنیتی را به متولیان امر توضیح داده که انتظار می رود هیئت مدیره شهرک آبشناسان در راستای افزایش ضریب امنیتی تعامل و همکاری خود را با پلیس برقرار کنند.

برخورد قاطع پلیس با متصدیان متخلف پارکینگ های عمومی

این مسئول در ادامه این نشست در پاسخ به خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی پلیس، مسئله پارکینگ های عمومی شهرستان  است که متصدیان آن قوانین مربوطه را رعایت نمی کنند، با توجه به این امر در حال گزینش افراد صلاحیت دار برای ارائه مسئولیت پارکینگ های عمومی شهرستان هستیم تا امانت دار خوبی برای وساdg نقلیه مردم در آن مجموعه باشند.

فرمانده انتظامی رباط کریم یادآور شد: در صورت روی کار آمدن فرد جدید اگر مجددا نارضایتی بین مراجعین به وجود آید، باید آسیب شناسی انجام شود. علیزاده در پایان با ارائه هشدارهای پلیسی جهت آگاهی شهروندان اعلام کرد: آخرین ترفندها و شیوهای سارقین و کلاهبرداران و دیگر متخلفین در قالب بروشورهای تبلیغاتی از سوی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی منتشر شده و  در اختیار شهروندان قرار می گیرد.


۱۳۹۲/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن