تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803312786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهرِ این سالن ورزشی از دل ورزشکاران رفت/ تجربه ورزش در دمای زیر صفر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان گزارش تصویری - تشریحی/
"مهرِ" این سالن ورزشی از دل ورزشکاران رفت/ تجربه ورزش در دمای زیر صفر
ازنا - خبرگزاری مهر: وجود مشکلاتی از جمله نبود سیستم گرمایش، آسیب دیدگی کفپوش ها و نقص سیستم روشنایی در سالن ورزشی "مهر" شهر ازنا باعث نارضایتی و انتقاد جوانان این شهر شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، وجود فضاهای تفریحی و ورزشی در هر شهر نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت شهروندان به ویژه جوانان و روی آوردن آنها به ورزش و تفریحات سالم دارد. اما وجود مشکلات متعدد در سالن های ورزشی شهر ازنا به ویژه سالن مهر باعث گلایه های شهروندان به خصوص جوانان و ورزشکاران این شهر شده است.

از کار افتادن سیستم گرمایشی، نقص سیستم روشنایی، آسیب دیدگی کفپوش ها و ... از جمله مشکلاتی است که در این سالن وجود دارد و موجب انتقاد افرادی شده است که از این سالن ورزشی استفاده می کنند. ورزش در سرمای طاقت فرسا یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مدت زیادی است که در سالن مهر ورزش می کند اظهار داشت: متاسفانه با آغاز فصل سرما برای استفاده از این سالن با مشکلات زیادی مواجه شده ایم. وی با اشاره به سرمای شهرستان ازنا که تا بیست درجه زیر صفر نیز رسیده است افزود: در این شرایط سیستم گرمایشی سالن به کلی از کار افتاده است.

این شهروند ادامه داد: در حال حاضر فقط یک گرم کننده در سالن وجود دارد که جوابگوی گرمایش این فضا نیست و هوای سالن بسیار سرد است. وی با اشاره به اینکه پیگیری های زیادی برای رفع مشکلات این سالن انجام داده ایم افزود: متاسفانه تاکنون این پیگیری ها هیچ نتیجه ای نداشته است. آسیب دیدگی کفپوش ها ، آسیب دیدگی ورزشکاران یکی از ورزشکاران استفاده کننده از این سالن نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات سالن مهر شهر ازنا آسیب دیدن بخشی از کفپوش های این سالن است. وی با اشاره به اینکه کفپوش های این سالن نیاز به ترمیم و بازسازی دارد افزود: از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان انتظار داریم برای رفع مشکلات این سالن که جوانان زیادی از آن استفاده می کنند اقدام کنند.

این شهروند با بیان اینکه آسیب دیدگی و بلند شدن کفپوش های سالن خطرات زیادی برای ورزشکاران دارد تصریح کرد: در صورت عدم ترمیم این کفپوش ها ممکن است شاهد آسیب دیدگی ورزشکاران باشیم. کمبود مراکز تفریحی و ورزشی و ضرورت حفظ اماکن موجود فرد دیگری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کمبود مراکز تفریحی و ورزشی مجهز در شهر ازنا اظهار داشت: با توجه به این موضوع از مسئولین انتظار می رود نسبت به حفظ  و نگهداری فضاهای موجود اهتمام داشته باشند. وی با بیان اینکه جوانان بسیاری برای انجام ورزش به این سالن مراجعه می کنند افزود: وجود مشکلات متعدد در مکان های ورزشی باعث دلسرد شدن این افراد از ورزش می شود.

این شهروند نقص سیستم روشنایی را از جمله مشکلات سالن ورزشی مهر ازنا برشمرد و یادآور شد: تعدادی از لامپ های این سالن آسیب دیده اند و نور سالن به اندازه کافی نیست. سالن مهر به بخش خصوصی واگذار شده است رضا همتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ازنا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس ماده 88 سالن مهر شهرستان ازنا پس از اجرای مزایده به بخش خصوصی واگذار شده است. وی با اشاره به اینکه اجاره کننده موظف است سالن را به همان شکلی که تحویل گرفته بازگرداند افزود: متاسفانه در برخی موارد اجاره کنندگان تنها به دنبال منافع مالی خود هستند.

همتی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان شهرستان ازنا بر عملکرد این افراد نظارت می کند تصریح کرد: به دلیل وجود برخی مشکلات در این سالن از جمله خرابی کفپوش ها شکوائیه ای به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال کرده ایم. وی ادامه داد: در حال حاضر سالن ورزشی شهید بهشتی یکی از سالن های تحت مدیریت این اداره است که دارای شرایطی مطلوب است. با توجه به کمبود فضای ورزشی در شهر ازنا و واقع شدن سالن مهر در منطقه جمعیتی متراکم و نیاز غیرقابل انکار شهروندان به فضاهای ورزشی از متولیان امر انتظار می رود در حفظ، نگهداری و رفع مشکلات این مکان ها اهتمام بیشتری داشته باشند. ....................... گزارش و عکس : میثم لک












۱۳۹۲/۱۱/۱۲ - ۰۶:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن