تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819019786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزش‌های انقلاب اسلامی باید به شکل صحیح به نسل امروز منتقل شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حسینی:
ارزش‌های انقلاب اسلامی باید به شکل صحیح به نسل امروز منتقل شود
زنجان - خبرگزاری مهر: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی باید به شکل کامل و صحیح به نسل امروز متقل شده و زوایایی این نهضت بزرگ در جامعه تبین شود.



به گزارش خبرنگار مهر، سیدسعید حسینی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد دهه‌فجر با بیان اینکه ایام دهه فجر فرصت خوبی برای بیان اهداف و ارزش‌های دهه مبارکه فجر است افزود: در این ایام باید تلاش شود واقعیت های و ارزش های دهه فجر به خوبی به نسل امروز منتقل شود.

وی ادامه داد: امسال با توجه به اینکه 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‎گذرد، شعار امسال دهه‌فجر "پیشرفت عدالت در سایه حماسه سیاسی و اقتصادی" است.

حسینی در ادامه با اشاره به برنامه ریزیهای صورت گرفته در دهه فجر سالجاری افزود: 156 دستگاه‎ استانی و شهرستانی و کمیته‎های 24 گانه استان در ایام دهه‌فجر امسال برنامه‎های متفاوتی را آماده کرده‎اند و بسترهای لازم برای حضور پرشکوه مردم فراهم شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه‎های  12 بهمن همزمان سالروز ورود امام خمینی(ره) با زنگ انقلاب شروع می‌شود، رژه موتورسواران از مزار شهدای پایین تا مزار بالا، حضور اقشار مختلف مردم، حضور بازاریان و روحانیون، نخبگان ورزشی استان و مسوولان شورای اداری استانی و شهرستان و حضور 30 تن از خانواده‎های شهدا در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان انجام خواهد شد.

حسینی سخنران مراسم راهپیمایی امسال 22 بهمن ماهرا  در زنجان سرلشکر سیدرحیم صفوی، مشاور عالی مقام معظم رهبری است عنوان کرد و گفت: نماز وحدت‌بخش ظهر و عصر  روز 22 بهمن در امام‎زاده سیدابراهیم برگزار خواهد شد.

حسینی با یادآوری  نخستین راهپیمایی مستقل بانوان ایرانی توسط زنان زنجان 14 بهمن‌ماه  سال 57ادامه داد: برنامه‎هایی گرامیداشت 14 بهمن ماه  توسط خواهران ساعت 9 در حسینیه اعظم برگزار می شود. وی با بیان اینکه دهه‌فجر فرصتی برای تجدید میثاق با روح امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی ایران است افزود: دهه‌فجر انقلاب اسلامی، فرصت طلایی است جهت افزایش آگاهی و بصیرت مردم نسبت به چگونگی خلق انقلاب و حفاظت از اهداف آن است.

حسینی با تاکید بر اینکه   دهه‌فجر باید دهه امیدآفرین و سبب تقویت روحیه خودباوری برای ملت ایران، ملت منطقه و در کل ستم‌دیدگان جهان باشد ادامه داد: مردم بابصیرت ایران باید با برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، پاسخ ایادی استکبار را بدهند.


۱۳۹۲/۱۱/۶ - ۱۶:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن