تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803218740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت برخی چهره‌های سیاسی پاکستان با ادامه عملیات ارتش


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
مخالفت برخی چهره‌های سیاسی پاکستان با ادامه عملیات ارتش
مولانا فضل‌الرحمن، عبدالغفور حیدری، وزیر دولت مرکزی و مولانا سمیع الحق پدر معنوی طالبان از چهره‌های مطرح سیاسی پاکستان با ابراز نگرانی از کشته شدن مردم بی گناه با ادامه عملیات ارتش در وزیرستان شمالی مخالفت کردند.

خبرگزاری فارس: مخالفت برخی چهره‌های سیاسی پاکستان با ادامه عملیات ارتش


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، مولانا‌ فضل الرحمن رهبر حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل الرحمن در گفت‌و گو با خبرنگاران ابراز داشت: عملیات ارتش در وزیرستان شمالی باعث کشته شدن مردم بی‌‌گناه می‌شود. وی با ابراز نگرانی از مهاجرت مردم قبایلی بر اثر عملیات ارتش در وزیرستان شمالی افزود: حزب جمعیت علمای اسلام نه تنها از عملیات ارتش در مناطق قبایلی حمایت نمی‌کند بلکه با ادامه این عملیات مخالف است. فضل الرحمن تأکید کرد: استفاده از جنگنده‌های ارتش برای بمباران مناطق مسکونی موجب گسترش جنگ داخلی می‌شود. عبدالغفور حیدری نیز از اعضای برجسته حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل الرحمن که سمت وزارت در دولت مرکزی را نیز به دست آورده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با اینکه حزب جمعیت علمای اسلام در ائتلاف با دولت به سر می‌برد اما هنوز هم مذاکره را بهترین راه‌حل برای پایان خشونت در پاکستان می‌داند. وی افزود: نمی‌توان با استفاده از زور و انجام عملیات نظامی امنیت را در کشور برقرار کرد. عبد الغفور حیدری گفت: کسانی که از عملیات ارتش در مناطق قبایلی حمایت می‌کنند نمی‌توانند عواقب این عملیات را پیش‌بینی کنند و از جنگ چریکی بی‌اطلاع هستند. این در حالی است که روز گذشته نیز مولانا سمیع الحق پدر معنوی طالبان و رهبر حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل الرحمن ضمن مخالفت با عملیات ارتش در وزیرستان شمالی از میانجیگری برای مذاکره بین دولت پاکستان و طالبان کناره‌گیری کرد. وی افزود: در 20 ژوئن از دولت خواستم با اعلام آتش بس از هر نوع عملیات نظامی در مناطق قبایلی خودداری کند اما ارتش با انجام عملیات در وزیرستان شمالی و منطقه «تیراه» روند مذاکره را تحت شعاع قرار داد. بنابراین ترجیح می‌دهم از میانجیگیری بین دولت و طالبان خودداری کنم. برخی کارشناسان بر این باورند که از حزب جماعت اسلامی (شاخه‌های سمیع‌الحق و فضل‌الرحمن) از نفوذ قابل توجهی در بین طالبان برخوردار نیستند و تماس آنان با طالبان موفقیت‌آمیز نخواهد بود. برخی گزارشات حاکی از آن است که پس از مرگ «حکیم‌الله محسود» رهبر سابق طالبان پاکستان در حمله پهپادهای آمریکایی، اختلافات زیادی بین اعضای قبیله محسود و ملا فضل‌الله رهبر جدید این گروه به وجود آمده است. به اعتقاد آنان، قبایل محسود هم اکنون به‌ ظاهر شرایط موجود را پذیرفته‌اند و منتظر فرصت مناسب برای به دست گرفتن دوباره جایگاه خود در بین طالبان هستند. انتهای پیام/.

92/11/03 - 17:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن