تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802764290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست شهرداري گرگان:به خاطر گرگان سرپرست ماندم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست شهرداري گرگان:به خاطر گرگان سرپرست ماندم
سرپرست شهرداري گرگان با تاكيد بر اينكه همكارانم در شهرداري جزو سالم‎ترين‎ نيروها هستند گفت: تنها بخاطر گرگان حاضر شدم به عنوان سرپرست باشم.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، ابراهيم كريمي صبح امروز در آخرين نشست خبري در دوران مسئوليتش در شهرداري گرگان اظهار داشت: هر كسي بايد در هر حوزه‎اي كه مسئوليت دارد به صورتي عمل كند كه بتواند از عملكردش دفاع كند.

وي ادامه داد: يكي از نگاه‎هايي كه من در دوران مسئوليتم در شهرداري در خصوص جذب و بكارگيري نيرو در تمام سطوح داشتم اين بود كه نيرويي كه انتخاب مي كنم نياز است سلامت جسمي و فكري و توانمندي در آن حوزه كاري را داشته باشد.

كريمي بيان كرد: شايد هر انساني در هر جايگاهي دچار لغزش شود و من هم اين ادعا را ندارم كه نيروهايي كه انتخاب كرده‎ام بي‎نقص هستند ولي در انتخاب نيروها سلامت و توانايي را در نظر گرفته‎ام.

سرپرست شهرداري گرگان خاطرنشان كرد: اگر در انتخاب نيرو اين گزينه‎ها را به شدت توجه كردم يكي از دلايل مهم آن اين است كه هم سيستمي كه در آن مديريت مي‎كنم سالم خواهد ماند و هم اينكه باعث موفقيت خود من در حوزه مديريت مي‎شود.

كريمي گفت: نيرويي كه سالم نباشد و يا توانمندي كار در آن زمينه را نداشته باشد به صورت مستقيم بر عملكرد من نيز تاثير خواهد گذاشت زيرا وظيفه‎اي كه به او محول مي‎كنم نمي‎تواند به نحو احسن اجرا كند.

وي افزود: من در طول مدت خدمتم تمامي همكارانم در شهرداري گرگان را از سالم‎ترين و بهترين نيروها ديده‎ام و اگر هم نيرويي نقصي داشته سعي كردم در مسئوليت حساس وي را بكارگيري نكنم.

به خاطر گرگان سرپرست ماندم

سرپرست شهرداري گرگان در خصوص دوران سرپرستي خود در شهرداري گرگان تصريح كرد: بايد به مرور افرادي كه كار اجرايي كرده‎اند در شوراي شهر قرار بگيرند تا بتوانند قضاوت بهتري نسبت به عملكرد شهردار و شهرداري داشته باشند.

كريمي گفت: اينكه مي‎گويند كريمي ما را دور مي زدند حرف نادرست و اشتباهي است؛ شوراي شهر يك نهاد اجتماعي و مدني و نوپا است.

وي اضافه كرد: در اين دوره از شوراي اسلامي شهر گرگان و به‎‎خصوص در اوايل اين دوره از شورا به دليل اينكه تركيب شورا با توجه به هضهفه شدن افراد جديد تغيير كرده من فقط به عنوان سرپرست ايستادم تا روند تغيير و تحول شهردار بدون تنش انجام شود و فقط به خاطر گرگان سرپرست ماندم.

كريمي تاكيد كرد: روند سرپرستي در شهرداري، سرپرست ترجيح نمي‎دهد كه كارهاي بزرگ و چالشي را انجام دهد.

وي با اشاره به پروژه‎هاي بزرگ در شهر اظهار داشت: در بسياري از پروژه‎ها در دو ماه گذشته مشكلاتي بوجود آمد كه ما را دچار مشكل كرد ولي ايستادم و آنها را به نتيجه رساندم، شايد اگر هر سرپرست ديگري بود خود را درگير اين مسائل نمي‎كرد و صبر مي‎كرد تا شهردار بعدي خودش اين مسائل را پيگيري كند.

سرپرست شهرداري گرگان گفت: اگر اداره ديگري بود اين ايستادگي را انجام نمي دادم ولي به دليل اينكه مي‎دانم اين پروژه‎ها كارهاي ماندگاري براي گرگان خواهد شد قبول كردم تا اين چند ماه را به عنوان سرپرست ادامه دهم.

كريمي در پايان ابراز داشت: كسي كه 10 سال و چند ماه به عنوان شهردار گرگان بوده است در اين مدت سه ماه سرپرستي چه اتفاق مثبتي مي‎خواهد برايش بيافتد كه من اصرار بر ماندن داشته باشم؟، من فقط به خاطر گرگان حاضر شدم تا حضور شهردار جديد سرپرست بمانم.

انتهاي پيام/83004/س40

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن