تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803030278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه نجات كشور انجام اصلاحات در امور با حفظ وحدت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: راه نجات كشور انجام اصلاحات در امور با حفظ وحدت است
قزوين- خبرگزاري مهر: يك نماينده دوره ششم مجلس گفت: از گفتمان اصلاح طلبي هيچ گاه دست بر نمي داريم و چه در مسئوليت باشيم و يا مسئوليتي در حكومت نداشته باشيم با جديت مسير اصلاح طلبي را ادامه خواهيم داد زيرا معتقديم راه نجات كشور اصلاحات با حفظ وحدت است.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اصلاح طلبان و اعضاء ستاد دكتر روحاني در استان قزوين روز دوشنبه در منزل حجت الاسلام قوامي نماينده دوره ششم استان در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر قوامي در اين نشست با تسليت اربعين حسيني و قرائت خطبه هايي از نهج البلاغه رعايت عدالت و اخلاق را در جامعه امري ضروري و اجتناب ناپذير دانست.

وي افزود: حل مسائل هسته اي تنها با اتفاق، اتحاد و همدلي واقعي بين همه گروههاي سياسي ممكن ميشود و اگر در داخل با يكديگر باشيم غربيها نمي توانند با تحريم ها و فشارهاي ناجوانمردانه به ما آسيب بزنند.

قوامي بيان كرد: اصلاح طلبان پايگاه اجتماعي بسيار محكمي دارند و اگر براي انتخابات تائيد شوند قادرند به راحتي وارد مجلس آينده شوند.

اصلاحات راه نجات كشور است

نماينده مجلس ششم در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: راه نجات كشور اصلاحات است و ما اصلاح طلبان خواستار اصلاح امور اداري، فرهنگي، دانشگاهي و برقراري ارتباط با شرق و غرب و بازنگري در قوانين هستيم.

اين اصلاح طلب يادآورشد: ما چه در جكومت باشيم و يا مسئوليتي نداشته باشيم اصلاحات را تعقيب مي كنيم و اين مسير را با قدرت ادامه مي دهيم.

قوامي با اشاره به برخي صحبتها كه در خصوص استاندار جديد قزوين مطرح شده است گفت: به برادري كه مي گويد استاندار قزوين از فلب اصولگرايان درآمده بايد گفت: چرا عادلانه صحبت نمي كنيد اگر اصلاح طلبان، آيت الله تاكندي و حجت الاسلام عليخاني حمايت نمي كردند اين انتخاب صورت نمي گرفت و امروز هم اميدواريم با اين حمايت مشروطي كه از استاندار قزوين شده ايشان بتواند تغييرات لازم را در استان ايجاد كند و در مسير دولت اعتدال حركت كند.

محمد عليخاني: اصلاح طلبان گام خود را براي تقويت وحدت در استان برداشتند

در ادامه اين نشست محمد عليخاني نماينده اصلاح طلب دوره هفتم مجلس هم با اشاره به روند انتخاب استاندار قزوين اظهارداشت: با صداقتي كه آيت الله تاكندي نماينده سابق مجلس خبرگان رهبري از خود نشان دادند و گام اوليه را برداشتند و موافقت حجت الاسلام عليخاني براي انتخاب استاندار قزوين به توافق رسيديم و ايشان را فردي معتدل و گزينه مناسبي مي دانيم.

وي افز.د: اصلاح طلبان براي حفظ وحدت در استان و جلوگيري از هر گونه تفرقه و تنش گام اول را صادقانه برداشتند و مديريت استان را بدست اصولگرايي اصلاح طلب (بگفته استاندار) سپرده اند و امروز منتظر هستند تا ببينند كه استاندار در مسير خواسته هاي دولت كه با انتخابات مردم در 24 خرداد رقم خورده است چگونه حركت مي كند.

عليحاني تصريح كرد: اميدواريم استاندار قزوين با انتخاب افرادي كارآمد، صالح و متخصص براي حل مشكلات استان بخوبي عمل كند و با كساني كه به صورت غير قانوني در امور
استان در گذشته در انتخابات دخالت كردند و با پرونده سازي مشكل ساز شدند برخورد كند تا فعاليتهاتوسعه اي در استان متوقف نشود.

وي اظهارداشت: متاسفانه دولت قبلي با خالي كردن صندوقها، نيروهايي را به وزارتخانه ها وارد و ايجاد تعهد كرده كه مسئولان نمي دانند چه بايد بكنند و با مشكل مواجه شده اند و امروز هم برخي تخريب دولت را آغاز كرده اند و وزرا را به سوال و استيضاح مي كشانند.

محمد عليحاني يادآورشد: برخي مامور شده اند تا براي وزرا پرونده سازي كنند كه تخريب سه وزارتخانه امور خارجه، نفت و علوم كليد خورده تا اين وزرا به استيضاح برسند.

اين اصلاح طلب گفت: پيش بيني مي كنيم كه دولت با افراد تندرو درگير شود و عليرغم آن كه در بسياري از امور از جمله انتخاب ها كوتاه آمده اما برخي فانع ننشده اند و حاضر نيستند زير بار حرف منطقي بروند و به خواسته مردم كه مشخص است تن بدهند.

وي افزود: اگر امام امروز حضور داشت معلوم نبود اينها چه مي كردند و كجا بودند اما امروز پيدا شده اند و با حرفهايي كه منطقي نيست مشكل ايجاد مي كنند، هشت سال كشور دست اين افراد بود و اين بلا و مصيبت از همين افراد و سياست هاست لذا ما در اين شرايط بايد صبر كنيم زيرا دولت در فشار زيادي است و توطئه هاي زيادي عليه دولت جديد آغاز شده است.

عليخاني تصريح كرد: شرايط به گونه اي است كه براي حفظ وحدت و جلوگيري از بروز هر گونه مشكلي اصلاح طلبان به حداقل خواسته هاي خود قانع شده اند و اميدواريم شرايط بهتر شود.

وي گفت: راه اصلاحات از مسير انتخابات و صندوق هاي راي هموار مي شود و ما بايد براي حضور در انتخابات مجلس از همين امروز برنامه ريزي كنيم و با تشكيل جلسات متعدد و تقويت مشاركت اصلاح طلبان آينده بهتري را رقم بزنيم.

در اين مراسم تعدادي از نمايندگان اصلاح طلب دوره هاي قبل استاندر مجلس ، مشاور استاندار، فرماندار، شهردار و مديران اصلاح طلب دولت اصلاحات هم حضور داشتند.

كد خبر: 2201101

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۲ - ۱۶:۴۶

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن