تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي ديدارهاي هيات پارلماني اروپا/ تاكيد فراكسيون رهروان بر توسعه ميادين مشترك


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بررسي ديدارهاي هيات پارلماني اروپا/ تاكيد فراكسيون رهروان بر توسعه ميادين مشترك
عضو شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جلسه صبح امروز اين فراكسيون گفت: در اين جلسه هيات رئيسه فراكسيون گزارشي از سفر هيات اروپايي به ايران ارايه داد و بر لزوم استفاده از ديپلماسي پارلماني تاكيد كرد.

غلامرضا اسداللهي در گفتگو با خبرنگار پارلماني مهر با اشاره به جلسه صبح امروز شوراي مركزي فراكسيون رهروان ولايت گفت: در اين جلسه اولويت هاي لايحه بودجه 93، مطالبات كه مي توان در بودجه روان سازي كرد مورد بررسي قرار گفت.

نماينده مردم تايباد در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: علاوه بر اين در راستاي دادن مجوز به دولت براي توسعه ميادين مشترك در راستاي حركت جهشي و همچنين دادن مجوز به بخش خصوصي براي توسعه فعاليت هاي اقتصادي تاكيد شد.

وي تدوين ساز و كارهايي در لايحه بودجه براي رسيدگي به مناطق محروم و روستايي را از ديگر موضوعات جلسه امروز صبح فراكسيون رهروان خواند و گفت: در جلسه امروز از سوي هيات رئيسه فراكسيون گزارشي در خصوص سفر هيات اروپايي به مجلس ارايه شد.

اسداللهي ادامه داد: از اسفندماه سال گذشته هيات رئيسه مجلس استفاده از ظرفيت ديپلماسي پارلماني را مصوب كرده بود.

عضو شوراي مركزي فراكسيون رهروان با انتقاد از ديدار هيات پارلماني با برخي فعالان سياسي فتنه 88 گفت: اين ديدارها جزو برنامه سفر هيات اروپايي نبوده و مسئوليت آن نيز با مجلس نيست بلكه با دستگاه هاي وزارت خارجه است.

وي تاكيد كرد: سال هاي گذشته مجلس شوراي اسلامي با پارلمان اروپا مراوده داشت اما چند سالي است كه اين ارتباط قطع شده است، نظر شوراي مركزي فراكسيون رهروان اين بود كه از ظرفيت تعاملات پارلماني استفاده كنيم در همين راستا نيز هماهنگي هايي صورت گيرد.

اسداللهي تصريح كرد: به خاطر عدم حضور ما در پارلمان اروپا، اين عرصه براي رفت و آمد معاندان نظام و منافقان به پارلمان اروپا باز شده بنابراين شوراي مركزي فراكسيون رهروان بر لزوم انجام هماهنگي هايي در راستاي استفاده از ظرفيت ديپلماسي پارلماني تاكيد كرد.

به گزارش مهر هيات پارلماني اروپا اوايل هفته گذشته وارد ايران شد و در ايران با علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي، هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و با روساي فراكسيون هاي مختلف مجلس ديدار داشت.

اين هيات در سفارت يونان با جعفر پناهي و نسرين ستوده محكومان حوادث سال 88 ديدار داشتند. اين ديدار موجب اعتراض نمايندگان مجلس و احتمال فراخواندن وزير اطلاعات و وزير امور خارجه به مجلس شوراي اسلامي شد.

وزارت خارجه در اعتراض به اين اقدام كاردار سفارت يونان كه ميزبان اين ديدار بود را فراخوانده و اعتراض رسمي ايران را اعلام كرده است.

كد خبر: 2200330

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱ - ۰۸:۴۵

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن