تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804878874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با ۵ شبكه اجتماعي وطني پرطرفدار آشنا شويد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با ۵ شبكه اجتماعي وطني پرطرفدار آشنا شويد
در اينجا به معرفي 5 شبكه از بهترين شبكه‌هاي اجتماعي ايراني مي‌پردازيم تا كاربران بيش از پيش با اين شبكه‌هاي وطني آشنا شده و بتوانند از اين فضا استفاده كنند.


به گزارش سرويس فضاي مجازي خبرگزاري فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، همچنان كه الگوهاي ارتباطي به طور روزافزوني از مرزهاي ملي فراتر مي‌رود، آمار اتصال به اينترنت و كاربران آن به طور تصاعدي در حال رشد است. انتشار پرشتاب اينترنت، ماهواره و فناوري هاي ديجيتالي، ارتباط همزمان ميان بخش هاي وسيعي از جهان را ممكن ساخته است. امروزه نقش رسانه ها و ميزان نفوذ آنها در جوامع بر كسي پوشيده نيست.

برخي از نظريه پردازان ارتباطات معتقدند كه امروز جهان در دست كسي است كه رسانه ها را در اختيار دارد. نقش عمده رسانه ها در شكل دهي به افكار عمومي باعث شده كه اهميت رسانه ها تا اين حد مورد توجه قرار گيرد.

از سوي ديگر شبكه هاي اجتماعي سكان دار اقيانوس پرتلاطم اينترنت شده اند. در كشور ما نيز از اين دست شبكه ها بسيار فعال شده اند و هر روز نيز در حال گسترش هستند و تلاش دارند به دور از حواشي و مشكلات اخلاقي و اجتماعي موجود در برخي شبكه هاي اجتماعي غربي، براي كاربران ايراني محيطي جذاب و مناسب را فراهم كنند.

در ادامه به معرفي 5 شبكه از بهترين شبكه هاي اجتماعي ايراني مي پردازيم تا كاربران گرامي بيش از پيش با اين شبكه هاي وطني آشنا شده و بتوانند از اين فضا استفاده كنند.

شبكه اجتماعي فيس نما

فيس نما، از سال 1391 با هدف رقابت با شبكه هاي بيگانه و فراهم اوردن محيطي امن براي كاربران با مديريت عليرضا قاسم پور تاسيس شد.

قاسم پور در گفتگو با خبرنگار ما نقطه قوت فيس نما نسبت به ديگر شبكه هاي داخلي را حضور اكثر كاربران ايراني فعال در حوزه شبكه هاي اجتماعي ، امكانات متعدد و رسيدگي سريع به مشكلات كاربران عنوان كرد

به نوشته اين شبكه كاربران فيس نما كمي بيش از يك ميليون نفر هستند

براي ثبت نام در اين شبكه اينجا را كليك كنيد

شبكه اجتماعي فارس توييتر

فارس توييتر ، از سال 1391 با هدف رقابت با شبكه هاي اجتماعي خارجي و ايجاد محيطي مناسب با فرهنگ ايراني براي كاربران ايراني با مديريت علي اكبر صادقي راه اندازي شد. اين شبكه همانطور كه از نامش پيداست نوع خدواتش به شبكه معروف توييتر بسيار نزديك است.

صادقي در گفتگو با مجله شبانه باشگاه خبرنگاران نقطه قوت فارس توييتر را امنيت، سهولت استفاده كاربران عنوان كرد گفت : يكي از نقاط قوت اين شبكه نسبت به ديگر شبكه هاي اجتماعي داخلي به روز كردن صفحه با ارسال پيامك توسط كاربران ، عنوان كرد

در آخرين اعلام مدير اين شبكه تعداد كاربران فارس توييتر به مرز 29.000 كاربر رسيده است.

براي ثبت نام در اين شبكه اينجا را كليك كنيد

شبكه اجتماعي هم ميهن

هم ميهن ، از سال 1384 به منظور ايجاد محيطي امن و سالم براي كاربراني كه تمايلي به حضور در شبكه هاي اجتماعي بيگانه ندارند با مديريت امير قاسمي تاسيس گرديد.

قاسمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، نقطه قوت هم ميهن را هماهنگ بودن با فرهنگ ايراني و اسلامي ،كنترل محتوا و سالم سازي محيط تحت نظر 60 مدير و 6ميليون مخاطب ايراني عنوان كرد.

براي ثبت نام در اين شبكه اينجا را كليك كنيد و روي عضويت در هم ميهن در بالاي صفحه كليك كنيد.

شبكه اجتماعي افسران

شبكه اجتماعي افسران جنگ نرم كه به اختصار افسران ناميده مي شود در بخش معرفي اينگونه نوشته است: با توجه به تأكيدات ويژه رهبر معظم انقلاب نسبت به مقابله با جنگ نرم دشمن و توصيه ايشان مبني بر اينكه «خودتان در مجامع فكري‌تان به دنبال راهكار باشيد»، تصميم گرفتيم تا شبكه افسران را به منظور - ايجاد بستر براي هم‌فكري و بيان ديدگاه‌ها - شبكه توزيع براي بيشتر ديده شدن محتواهاي توليدشده - انتشار سريع محتوا، ايده يا اطلاع - بسترسازي براي آزمون ايده‌هاي نو قبل از اجرا - توانمندسازي افسران جوان در مقابله با جنگ نرم دشمن راه‌اندازي كنيم.

افسران بستري براي توزيع بهتر، سريعتر و گسترده‌تر محتواهاي توليد شده توسط كاربران شبكه است كه طبيعتاً علاقه‌مند هستند مخاطبين بيشتري داشته باشند. از سوي ديگر افسران مي‌تواند مورد توجه كساني قرار بگيرد كه سعي دارند با ديدگاه‌ها و نظرات مردم بدون واسطه ارتباط داشته باشند.

براي ثبت نام در اين شبكه مي توانيد اينجا كليك كنيد

شبكه اجتماعي كلوب

كلوب يكي ديگر از شبكه اجتماعي وطني بسيار پركاربر است اين شبكه در بخش معرفي خود مي نويسد: سايت اينترنتي كلوب دات كام در تاريخ يكم دي ماه 1383 برپايه نيازهاي امروزي كاربران اينترنتي ايراني راه اندازي شد. تا به عنوان سايتي براي ارتباط ايرانيان و فارسي زبانان جهان بتواند بستري جهت تبادل اطلاعات ، نيازها ، كالا و خدمات ، آشنا شدن با همكاران ، دوستان قديمي و ... بوجود آورد.

از ديگر اهداف سايت معرفي امكانات و قابليت هاي موجود و انطباق آنها با مشكلات و نيازهاي مطرح ايرانيان مي باشد تا از اين رهگذر با اقل هزينه ممكن خدمات و اطلاعات درخواستي در اختيار متقاضيان قرار گرفته و موجبات افزايش بهره وري و كارايي را در سطح اجتماع فراهم نمايد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، اين شبكه به منظور ارائه خدمات متنوع تر سايت اشتراك ويدئو "آپارت" را نيز در زيرمجموعه خود دارد.

براي ثبت نام در اين شبكه مي توانيد اينجا كليك كنيد.

شايد شبكه هاي اجتماعي فارسي زبان از لحاظ امكانات فني يا مخاطب، نقاط ضعفي در مقايسه با غول‌هاي جهاني داشته باشند اما با در نظر گرفتن مزيت هاي خاص و منحصربفرد فني در برخي از انها، بنيه پايين فني و مالي و دوري از جذابيت هاي ناصحيح و گمراه كننده مبتذل در غرب، بايد اين همت و تلاش آنها را ستود و با عضويت در آنها، محيطي امن و ايراني را در شبكه هاي اجتماعي تجربه كرد.

شما كاربران گرامي نيز اگر در اين شبكه ها يا شبكه هاي ديگر ايراني عضو هستيد مي توانيد در بخش نظرات اين خبر از محاسن و معايب اين شبكه هاي داخلي بگوييد.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضاي مجازي

انتهاي پيام/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن