تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با دستيابي به اهداف از پيش تعيين شدهرزمايش هوايي فداييان حريم ولايت پايان يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با دستيابي به اهداف از پيش تعيين شدهرزمايش هوايي فداييان حريم ولايت پايان يافت
چهارمين رزمايش بزرگ فداييان حريم ولايت نيروي هوايي ارتش ظهر امروز با دستيابي به تمامي اهداف از پيش تعيين شده و با موفقيت كامل پايان يافت.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي نهاجا، امير خلبان حسين چيت فروش، سخنگوي رزمايش هوايي فداييان ولايت 4 با اعلام خبر فوق گفت: در اين رزمايش بزرگ كه با شركت كليه پايگاه هاي شكاري نيروي هوايي ارتش با محوريت پايگاه هوايي شهيد عبدالكريمي بندرعباس برگزار شد، بار ديگر اقتدار و توانمندي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران به نمايش گذاشته شد.

وي افزود: انواع راكت ها و بمب هاي هوشمند هدايت شونده سبك و سنگين، سامانه هاي ارتباطي و مخابراتي بهينه سازي شده، تجهيزات رزمي بومي و توليد شده توسط يگان هاي جهاد خودكفايي نيروهاي مسلح و دستاوردهاي جديد رزم هوايي در اين رزمايش بزرگ مورد آزمايش و تست عملياتي قرار گرفتند.

امير چيت فروش با اشاره به تغيير شرايط آب و هوايي در روزهاي پاياني رزمايش گفت: الحمدلله كليه برنامه هاي پروازي توسط انواع جنگنده هاي شكاري رهگير، شكاري بمب افكن، ترابري سنگين و نيمه سنگين و پروازهاي تاكتيكي گشت و شناسايي دريايي بر اساس برنامه هاي از پيش تعيين شده و در ساعت مقرر با موفقيت به پرواز درآمدند و اهداف هوايي متحرك و نيز اهداف زميني مورد نظر در جزاير جنوب خليج فارس و منطقه عمومي رزمايش را با دقت مورد اصابت قرار دادند.

سخنگوي رزمايش هوايي فداييان حريم ولايت 4 تصريح كرد: همزمان با برگزاري اين رزمايش هوايي، كارشناسان و ناظراني از ستاد كل نيروهاي مسلح، ستاد فرماندهي ارتش و ستاد نيروي هوايي بر كليه مراحل رزمايش اعم از موج اول كه مرحله شناسايي و دريافت اطلاعات رزمي و موج دوم كه مرحله رزمي و اصلي رزمايش بود، نظارت داشتند و اين روند تا پايان موج سوم رزمايش كه مرحله انقال تجهيزات و بازگشت يگان هاي پروازي به پايگاه هاي خود مي باشد، ادامه دارد.

وي افزود: الحمدلله نتيجه رزمايش از آنچه كه ما در اهداف كلي خود پيش بيني كرده بوديم فراتر بود و دستاوردهاي ارزشمندي براي مجموعه نيروي هوايي ارتش و نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي به همراه داشت.

وي در پايان از ساير نيروهاي شركت كننده در اين رزمايش به ويژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء (ص)، قرارگاه تاكتيكي رزمايش، فرماندهان، خلبانان پيشكسوت و جوان و كادرهاي پروازي و فني شركت كننده در رزمايش و كليه مسئولان، ناظران، كارشناسان و رسانه هاي حاضر در منطقه رزمايش كه در شرايط نامتعارف آب و هوايي با صلابت و اقتدار مأموريت هاي خود را با موفقيت انجام دادند تقدير و تشكر كرد و افزود: پيام رزمايش فداييان حريم ولايت نيروي هوايي ارتش، امنيت، صلح و دوستي با كشورهاي منطقه و اعلام آمادگي رزمي اين نيرو در هر زمان و شرايطي است.

انتهاي پيام/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن