تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802753653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجار تروريستي نزديك مقر حزب‌الله در بعلبك لبنان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: انفجار تروريستي نزديك مقر حزب‌الله در بعلبك لبنان


سرويس خارجي: رسانه‌هاي لبناني از وقوع انفجاري در نزديكي يك ايست بازرسي حزب‌الله در شرق اين كشور خبر دادند كه به كشته و زخمي شدن چند تن انجاميد. اين انفجار كه در منطقه صبوبا در شمال شهر بعلبك واقع در شرق لبنان رخ داد به وسيله يك خودرو بمب گذاري شده انجام شد. اين در حالي است كه شبكه المنار به نقل از خبرنگار خود اعلام كرد اين انفجار تلفات جاني نداشت. منطقه انفجار بلافاصله تحت كنترل كامل حزب‌الله درآمد.

گفته مي شود خودرو بمب‌گذاري شده در فاصله 2 كيلومتري يك مركز اصلي حزب‌الله منفجر شد. نيروهاي حزب‌الله توانستند قبل از رسيدن خودرو بمب‌گذاري شده به مناطق مسكوني، آن را در خارج از شهر و در يكي از ايست‌هاي بازرسي خود منهدم كنند.

به گفته منابع محلي، اين خودرو براي انجام عمليات تروريستي در مناطق حساس تحت كنترل حزب‌الله بمب‌گذاري شده بود كه با يكي از ايست‌هاي بازرسي حزب‌الله مواجه شد. هنوز مشخص نيست آيا عامل انتحاري خودرو را منفجر كرد يا تيراندازي نيروهاي حزب‌الله به انفجار خودرو انجاميد. پايگاه خبري النشرة لبنان نيز اعلام كرد، خودرو بمب‌گذاري شده‌اي توسط يك انتحاري رانده مي‌شد كه قصد داشت يك خودرو «ون» حزب الله را هدف قرار دهد. بر اساس اين گزارش، اين انفجار چندين قرباني به همراه داشت و خودرو بمب‌گذاري شده از نوع «هيوندا» و خودرو وني كه در جاده خاكي قرار داشت، خسارت ديدند.

خبر ديگر اينكه درپي افشاي ديدار اخير نمايندگان عربستان و اسرائيل در موناكو، روزنامه سعودي الوطن از تصميم تل آويو از ماجراجويي نظامي و سياسي جديد عليه لبنان پرده برداشت. الوطن نوشت: تنش‌هاي اخير در مرز لبنان و فلسطين اشغالي از عزم اسرائيل براي ورود به ماجراجويي نظامي و سياسي جديدي پرده بر مي‌دارد بويژه كه تنش‌ها اين بار با ارتش لبنان و نه حزب الله بوده است.

اين روزنامه افزود: شكست بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل و كابينه او در جلوگيري از بسته شدن توافقنامه اصولي بين ايران و قدرت‌هاي بزرگ درباره مسئله هسته‌اي در ژنو بايد جبران شود و فشار آمريكا از طريق جان كري وزير خارجه خود در زمينه مذاكرات سازش بين فلسطيني‌ها و اسرائيل نيز بايد با تحرك عملي اسرائيل به منظور كسب بالاترين دستاورد - قبل از دستيابي به يك چارچوب يا راهكار موقت براي مسئله سازش- روبرو شود.

از طرفي شوراي امنيت سازمان ملل و دبيركل اين سازمان با انتشار بيانيه‌اي با اشاره به تيراندازي دو روز قبل نيروهاي مرزي لبنان به يك نظامي اسرائيلي، از رژيم صهيونيستي و نيروهاي مسلح لبنان خواستار خويشتنداري و حفظ آرامش شد. گفتني است قطعنامه 1701 سازمان ملل كه به جنگ 2006 بين اسرائيل و حزب‌الله پايان داد خواستار احترام به خط آبي، خلع سلاح تمامي شبه‌نظاميان در لبنان و پايان دادن به قاچاق سلاح در اين منطقه شد.



شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن