تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802985866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سطح كيفي مسابقات قرآني خراسان رضوي در نيشابور بالا است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سطح كيفي مسابقات قرآني خراسان رضوي در نيشابور بالا است
نيشابور- خبرگزاري مهر: ناظر سي و ششمين دوره مسابقات قرآني اداره‌كل اوقاف خراسان رضوي گفت: سطح برگزاري مسابقات قرآني در اين استان از لحاظ كيفي نسبت به ديگر استان‌ها بسيار بالا است.

به گزارش خبرنگار مهر اصغر خسروي قبل از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهاركرد: تعداد شركت‌كنندگاني كه ثبت‌نام كرده‌اند نيز نسبت به طول اين 36 دوره مسابقات بيشتر بوده است.

وي اظهار داشت: استان خراسان رضوي جزء استان‌هاي الف است و قطعا سه نفر سهميه در رشته‌هاي قرائت و حفظ كل خواهد داشت و در رشته‌هاي ترتيل و حفظ 20 جزء دو نفر كه البته ممكن است طبق تصميماتي كه گرفته خواهد شد اين سهميه‌ها اضافه شود و قابل تغيير خواهد بود.

كارشناس مسابقات قرآني در حاشيه مسابقات قرآني بيان كرد: ويژگي امسال اين است كه اين آخرين دوره مسابقات استاني است كه در استان خراسان رضوي برگزار مي‌شود و بعد از آن قرار است سهميه بندي براي مسابقات كشوري صورت گيرد و سهميه استان‌ها اعلام مي‌‌شود.

خسروي ادامه داد: ظرفيت نيشابور به لحاظ امكانات سخت افزاري، نرم افزاري، خوابگاه براي شركت‌كنندگان و داوران و محل برگزاري مسابقات100 درصد نسبت به ساير شهرستان‌هاي استان بهتر بود و به‌عنوان ميزبان انتخاب شد.

وي يادآور شد: همت و پيگيري اداره اوقاف و امور خيريه نيشابور نيز عامل موثري در تصميم‌گيري براي برگزاري اين دوره از مسابقات در نيشابور بود.

مقام اول بيست و ششمين دوره مسابقات بين‌المللي قرائت قرآن ايران گفت: سطح مسابقات استان خراسان رضوي را كمتر از مسابقات كشوري نمي‌بينم و اگر چهار يا پنج قاري از استان‌هاي ديگر كشور را به جمع حاضر اضافه كنيم مي‌توان گفت همان مسابقات كشوري است.

سيدمحمدجواد حسيني افزود: قراء خراسان رضوي با توجه به نزديكي سبك‌شان به قراء مصري در كشور متمايز، ممتاز و شناخته شده هستند.

وي با بيان اينكه استان خراسان رضوي با بسياري از استان‌هاي كشور در پرورش قراء قابل قياس نيست، اظهار داشت: در بسياري از مواقع در مسابقات كشوري فضايي ايجاد مي‌شود كه قراء ديگر استان‌ها در كلاس‌هاي آموزشي قاريان خراساني شركت كرده و روش‌هاي جديد را آموزش مي‌بينند.

عضو مؤسسه‌ فرهنگي جامعه قاريان قرآن مشهد ادامه داد: بنا به گفته مقام معظم رهبري، مشهد نيز به‌عنوان مهد قرآن در كشور شناخته مي‌شود و به بركت وجود امام رضا(ع)، وجود فضاهاي مناسب براي قراء و همچنين جلسات مختلف، در سطح كشور مثال‌زدني است.

حسيني با اشاره به فضاي قرآني ايجاد شده در نيشابور و به‌خصوص قاريان حاضر در مسابقات، عنوان كرد: پرسش‌هاي قاريان حاضر در مسابقات نشان از تلاش براي يادگيري و انگيزه بسيار بالا براي آموختن روش‌هاي جديد قرآني دارد كه نشان از پويايي مسابقات در همه ابعاد مي‌دهد.

وي اضافه كرد: اگر بتوانيم با فرهنگ‌سازي و آموزش به مردم كشور، ايجاد وقف قرآني را در كشور گسترش دهيم مي‌توانيم تاثيرات شگرفي در فرهنگ اسلامي خانواده‌ها و جامعه بگذاريم.

اين قاري بين‌المللي با بيان اينكه استان خراسان رضوي يكي از قطب‌هاي اصلي قرآن در كشور است، اظهار داشت: مسابقات قرآن كريم خراسان رضوي يكي از با كيفيت‌ترين مسابقات قرآن در جهان اسلام است.

كد خبر: 2198207

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۴:۱۰

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن