تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819415212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول:پژوهش توسعه و انفجار علمي را به دنبال دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول:پژوهش توسعه و انفجار علمي را به دنبال دارد
رئيس دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول گفت: پژوهش، توسعه و انفجار علمي را به دنبال دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از دزفول، علي محمد آخوندعلي صبح امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه به مناسبت هفته پژوهش و فناوري اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در زمينه پژوهش تاكنون به نحو مطلوب و شايسته‌اي بوده و به جرات مي‌توان گفت اين بخش تاكنون متحمل ضرر و زيان و خسارت نشده است.

وي افزود: هزينه‌ها و اعتباراتي كه براي پژوهش به ثمر رسيده است بعد از به نتيجه رسيدن، خود، اعتبارآور و سودده بوده و در سطح وسيعي محقق خواهند شد.

رئيس دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول ابراز داشت: بر مبناي اين مطلب كه علم پاياني ندارد و با گسترش آن به دنيايي پايان‌ناپذير وصل شده است مي‌توان عنوان كرد پژوهش توسعه و انفجار علمي را به دنبال دارد.

وي با اشاره به تخصيص اعتبارات به بخش پژوهش تصريح كرد: اكنون سهم اعتبارات پژوهشي 16 تا 17 درصد است كه در سال‌هاي گذشته اين رقم بسيار ناچيز و كمتر بوده است.

آخوندعلي در ادامه با اشاره به رابطه تنگاتنگ حوزه و دانشگاه عنوان كرد: دانشگاه و حوزه مجموعه‌هايي هستند كه مقوم وجودي آنها را شش مسئله تشكيل مي‌دهد كه از جمله به هدف تاسيس، علوم و معارفي كه در آنجا تدريس مي‌شود، كتاب درسي، اساتيد، دانشجويان، نظام مديريت و اجرا مي‌توان اشاره داشت.

انتهاي پيام/72001/ع20

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن